return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Hoe komen jullie aan je nickname????

basvh
mijn echte naam is bastiaan v harten, dus mijn nick basvh is daarvan afgeleid.

BTW ja bastiaan is een kut naam, maar iedereen noemt me bas of lange dus hoef ik die kut naam niet te horen
M5
/me kickt nu eenmaal erg op auto's en vooral de BMW ///M5 ....toen d8 ik hee!! das een mooie korte naam!
Glaniskanis
Nou ik heb dus volgens velen wel een rare nick :D
Dat vind ik altijd wel geinig om te horen en ik heb dit verhaal ook al wel 100x uitgelegd
Maar hier gaak dan ff weer ;)

Toen Glanis nog een klein Glanisje was (zo'n 5 jaar terug) kreeg ie voor het eerst internet
Dus Glanisje ging een beetje browsen op het internet (vooral Games zoals ieder jonkie doet)
Op een gegeven moment kwam onze Glaan op een site met een spelletje genoemd Utopia (http://games.swirve.com/utopia)
In dit gamepie moest je je eigen provincietje regeren (binnen een koninkrijk) samen met een aantal andere provincies.
Aangezien het een fantasy-game was moest je ook een provincie-naam en een leiders-naam hebben
De provincie naam was snel verzonnen (Bier Met Een Rietje) en toen moest er nog een leiders-naam bij
Het moest wel leuk en grappig zijn en hoefde nix te betekenen
Toen schoot onze jonge medemens toch een grappige (en rijmende en lekker klinkende) naam in het hoofd:
Glaniskanis was geboren :D

Greetz,
Glaniskanis
Henkie_henk
Mijn nick..
ongeveer 2 of 3 jaar geleden was southpark net aant opkomen in nederland was nog onbekend eigenlijk.. mijn vrienden en ik vonden t wel lachen.. ik denk dat iemand ooit van mr hanky.. "henkie" heeft gemaakt.. netzoiets als "hey klaas".. bijv als je de naam ff niet weet.. in dit geval dus Henkie.. Henkie dit henkie dat.. henkie zus henkie zo.. Ik moest d8 ik een keer ook ooit voor een inschrijfformulier naam enzow invullen.. uiteraard verzin je dan altijd wat.. en was het "henkie".. achternaam "henk".. dikke pret (klein beetje dan).. Henkie_henk dus.. Eigenlijk heb k em dus gewoon gejat :) maar dat doe ik wel vaker ;)

GreetZz
New Wave
Ik heb echt geen fokking idee waarom ik New Wave heet........eerst heette ik Techno_Maniac (in IRC #Tranceaddict)..maaruhhhhuuhhhh toen ik dit forum ging bekijken heb ik deze naam gekozen......New Wave was het eerste wat in me opkwam......

LATOX

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland