return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Hoe komen jullie aan je nickname????

TranceFool
quote:
Originally posted by Trancetunnel

Zeker weet ik dat nog wel, jij was altijd een van de vaste forum-bezoekers ja. Thanx nog voor dat. Enneh, ik ben bezig geweest met wat nieuws, in een soort van Forum (zelfde lay-out als deze, zelfde script) waarin dan een selecte groep mensen (zoals uploaders en de echte vaste bezoekers en zo)hun nieuwste vinyl-rips en andere nieuwe MP3's konden uitwisselen. Op zo'n manier heb je niet snel dat de MP3's van de servers verwijderd zullen worden, door beperkt data-verkeer en zo. Maar ja, toen ik die helemaal klaar had, is de complete site zo ineeens van de server verdwenen en zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen. En daar had ik ff geen zin meer in.... en ik denk ook niet dat ik binnenkort nog zin krijg....

Dat kan ik me voorstellen, daar krijg je echte kwaaie buien van, die klote servers. Is idd wel een cool idee :)
Vinyl Boy
Mijn naam is nog niet zo oud. Ik had Vinyl Baby - Vinyl Baby gedownload. vond dit wel een lekkere plaat en aangezien ik een jongetje ben, heb ik er Vinyl Boy van gemaakt.
Mijn oudere internet naam is IMPALA, die stamt uit de tijd dat ik net internet en ICQ kreeg, maar das weer en heeeeel ander verhaal
Jukx
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Mijn naam is nog niet zo oud. Ik had Vinyl Baby - Vinyl Baby gedownload. vond dit wel een lekkere plaat en aangezien ik een jongetje ben, heb ik er Vinyl Boy van gemaakt.
Mijn oudere internet naam is IMPALA, die stamt uit de tijd dat ik net internet en ICQ kreeg, maar das weer en heeeeel ander verhaal

waar is die trouwens die tekst van uit je sig??? ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!
Rudy
quote:
Originally posted by Jukx

waar is die trouwens die tekst van uit je sig??? ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!

Dat zijn de Lyrics van Marco V - GODD

Vette plaat trouwens!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Jukx

Thread voor eikels.. die Marco V - Godd nog nie hebbe... met direct DL erbij :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland