|
|
| pooley |
Amai wa krijgen we hier. Ne serieuze post van steven
A KOT IN ! |
|
|
| Tiger777 |
livesetts zijn legaal.
Wil men een vinyl afspelen in een openbare ruimte MOET daar een bepaalde som aan auteursrechten op betaald worden (kijk maar op sommige vinyls, daar staat: "it is prohibited to play this record in public places"). Wanneer die bvb door Tranceairwaves wordt uitgezonden, worden daar nog eens distributierechten aan toegevoegd. Die distributierechten laten het toe om da luisteraars naar die liveset te laten luisteren.
Met andere woorden, iemand heeft er altijd de auteursrechten op betaald en dus is het legaan. |
|
|
| Svinuske |
der zijn uitzendrechten op betaald ma veel mensen downloaden ook livesets en dan geldt weer het principe van een kopie denk ik.
man man veel te moeilijk voor mijn arme hersentjes :nervous: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Svinuske
volgens de wet zal het downloaden van livesets waarschijnlijk illegaal zijn. |
volgens de wet zal het uploaden/aanbieden van livesets waarschijnlijk illegaal zijn. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nabistai
volgens de wet zal het uploaden/aanbieden van livesets waarschijnlijk illegaal zijn. |
en wat als dj's ze zelf aanbieden, oa. Filo & Peri, Luna die sets van hen zelf aanbieden op hun site
edit: iemand adresje waar je ei zen set van mix compo kunt afhalen, herriner me nog paar trecks als clear blue, mind circles, zoo york (leam & moor mix), ... Toch wel zeker de meoite om die nog es te horen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|