return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Mijn eerste vinyl

Eye-Riz
Mijn allerleerste zelfgekochte plaatje was een rooie Zoom, met twee nummers van New Idol. kzou alleen niet weten hoe die nummers heten, kzal het ff opzoeken als ik thuis ben. (en ga die dan maar eens ergens downen, zijn VETTE nummers!) :p
Nastra Azzurro
hehe

Mijn eerste setje platen was.... effe denken

Jaaaa Ik was in New York city op Times Square in de Virgin Mega Store.

Ik kogt:

Cypress Hill - Tequila Sunrise/Dr Greenthumb
Chemical Bros - Exit Planet dust LP
Niels Van Gogh - Pulverturn

Wohoo
Eye-Riz
humph, ik bedoel eigenlijk mijn eerste house plaatje. Mijn eerte vinyl dat ik gekocht heb..... dat is ERG diep graven in mijn geheugen!!! Misschien was dat wel 'When The Rain Begins To Fall' van Pia Zadora en Germaine Jackson, hihihihihihihi!! (mmm, eens kijken, zat behoorlijk tempo achter dat plaatje, eens kijken of die net als Donna Summer, of Depeche Mode, of Michael Jackson of Bert en Ernie, of Prinses op de Erwt, of de Smurven ergens in te mixen valt, hihi! :D :D :D)
basvh
mijn eertse vinyl was

gouryella - tenshi

geen slechte keus voor eerste plaatje d8 ik zo
Dago "B" Duck
Mijn eerste stukje vinyl: KISS - Dynasty, toen was ik 7. Heb hem nog steeds en er zit geen krasje op.

Mijn eerste houseplaat, dat was ongeveer een jaar geleden. Begon net een beetje naar house te luisteren. Stond al ruim 2 uur bij Outlands platen te luisteren en had alleen nog maar kutplaten gehoord. Begon dus al te geloven dat het aan mij lag en wilde gewoon wat platen meenemen, toen ik eindelijk een lekkere plaat hoorde. Mijn eerste plaat: Tunnel records - Morphem: 'Montage' en op de andere kant 'Bringers of the dawn' en 'Loving Spirit'.

Beetje een Goatrance plaat

O ja, ik was met m'n vriendin en die begon toen te zeuren dat ze hem wou hebben, dus heb ik hem aan haar gegeven ( ze was net jarig geweest ), hij staat toch in dezelfde krat 8-)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland