return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
't Is toch een schone koers, hé

CygnusX
Zou de Leeuw echt versleten zijn of had ie gewoon een slechte dag? En wat te zeggen van de Peet?
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by CygnusX
Zou de Leeuw echt versleten zijn of had ie gewoon een slechte dag? En wat te zeggen van de Peet?

'k Weet niet. Als ik hier zeg dat De Leeuw versleten is, dan wint ie volgende week Parijs-Roubaix...

Johan Museeuw is versleten!

En de Peet, die is bijlange nog niet versleten, hoor, dipje op de Muur; kan gebeuren na 230km koers. Zou er zelf niet opgeraken.
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX

Ze hadden beter die slogan "peet neuk me" derop late staan :p

Echt super smerig imo da hoste achter bruylants gereje is, fs zijn toch belgen begot, ipv weseman de kastanjes uit het vuur te laten halen, mo nee ... Ze komen er bij en dan wete het wel al da den duitser ging winnen, echt zeg 250 km in den aanval of ni die ket is is gewoon dwaas :rolleyes:

Ludo heeft ook een prachtige koers gereje, Johan kwam wa explosieviteit te kort voor zon parcours als de rond, volgens mij gaat hem volgende week beter uit de verf komen. IK hoop echt dat hem zen laatste Parijs-roubaix aflsuit met een overwinning
cyberia
OMFG was die koers echt zalig, ronde van vlaanderen rulez!!!
man toch die beelden,heuveltjes gevuld met dolle enthousiaste fans en kasseiweggetjes,de vlaamse akkers die er rustig bijligen terwijl er daar een paar tientallen renners zitten af te zien,de ene hinernis na de andere,schoon is da!!!
Maar parijs - roubaix mag er ok wel wezen,evenmooi in zijn soort vooral als de leeuw 40 kilometer voor den arrivée vertrekt:toothless :p dus Johan Museeuw is versleten:toothless :p :toothless

Nu de koers van gister,dju toch,jammer dat er genen belg gewonnen heeft al was het maar als eerbetoon aan den Briek, R.E.S.P.E.C.T. to Briek Schotte(kan het nog mooier als vlaams renner sterven terwijl de ronde bezig is,groots!)
Maar het is Wesemann gegund,hoedje af,als je als eerste over de streep bolt in de ronde,heb je zekers nix gestolen.
Tja de groten heben het een beetje laten afweten,ma da kan altijd gebeuren,ik denk dat Museeuw z'n koers ietsje teveel op VanPetegem afgestemd heeft.Ma toch weer indrukwekkend hoe hij van het achterliggend groepje naar da groepje waar Boonen en Bettini toen inzaten naar voren trekt!:eyespop:
Indrukwekkend hoe Bruylandts z'n koers gereden heeft en hoe Hoste bijna de hele dag in de kopgroep rijdt.

In't kort ik heb genoten gisteren,zoals de musse het daags ervoor gezegd heeft "het wordt een mooie ronde van vlaanderen", het werd het ook
op naar volgende week,en dit keer belgische winst :p
CygnusX
Nu zullen we eens zien of Johan Museeuw echt versleten is ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium