return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
R.e.s.p.e.c.t.

Bertn
hoihoi,

onlangs heb ik de nieuwe push gehoord, en die zou R.E.S.P.E.C.T noemen... die track is naar het schijnt eigenlijk al anderhalf jaar geleden afgewerkt.

Maar wat blijkt nu: de CD&V, een conservatieve volkspartij in Belgie, trekt nu naar de verkiezingen met de slogen... R.E.S.P.E.C.T!!! exact dezelfde manier geschreven!! Sebiet begint iedereen te denken dat Push een conservatieve CD&V-stemmer is:p

anyway, kvond het wel grappig!
Nyah
quote:
Originally posted by Bertn
Maar wat blijkt nu: de CD&V, een conservatieve volkspartij in Belgie, trekt nu naar de verkiezingen met de slogen... R.E.S.P.E.C.T!!! exact dezelfde manier geschreven!! Sebiet begint iedereen te denken dat Push een conservatieve CD&V-stemmer is:p

lol, dat had ik nog niet gezien; misschien denkt de cd&v daar de jongeren mee aan te trekken... ma mijn stem hebben ze toch nog ni :p
pooley
Mijne wel.
Gaan we over politiek beginnen, ik heb er el zin in :)
djcresto
toch wint CD&V op één been de verkiezingen, de liberalen doen hunzelf volledig de das om.
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
lol, dat had ik nog niet gezien; misschien denkt de cd&v daar de jongeren mee aan te trekken... ma mijn stem hebben ze toch nog ni :p

welke jongeren??? stuk of 100 beta's? :o kdenk dat als je meeste belgische jongeren wil aanspreken je meer een slogan moet hebben zoals: "Peace to all my homies! RIP my bro 2Pac!" ofzoiets :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium