|
Wat zou je nog wel eens willen doen?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, i'm bored. Even wat afleiding, dus even een nieuwe thread opstarten. Even niet speciaal house gerelateerd :D
Wat zou je nog wel eens willen doen in je leven? Bv op housegebied: welk feest je nog heel graag een keer zou willen bezoeken of welke dj je het liefst wel nummer zou willen horen draaien. Of gewoon, dat je bv nog altijd een keer New York wil bezoeken ofzo.
Ik zou nog zelf wel een keer een feest willen organiseren als ik later wat geld heb en dan 1 grote dj willen boeken, en daarnaast ook zelf draaien en bekenden laten draaien. Lijkt mij zwaar kicken om een hele groep vrienden/bekenden daarvoor uit te nodigen en er met zijn allen een feest van te maken. Zelf draaien voor een grote groep wil ik ook erg graag nog een keer. Vind het altijd kicken om andere mensen jou muziek te laten horen, en dat mensen daar ook van uit hun dak gaan.
Ook wil ik de WMC te Miami nog wel eens bezoeken en bezopen op de heuvel bij Dance Valley staan :D
Verder wil ik reizen, reizen, reizen... Ik wil weer weg hier uit NL en wat zien van de wereld. China en Thailand waren vet, dit jaar maybe naar Zuid Amerika.
Maar eerst maar eens afstuderen en een baan krijgen voordat dit allemaal gaat lukken... :(
:D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
Idd reizen :)
Ben toen ik 9 was met mijn ouders 4 weken in Oman geweest daar wil ik graag nog een keer weer naar toe. Mijn oom werkte daar voor Shell. Die reis was best wel indrukwekkend en omdat ik toen nog vrij jong was wil ik het land nog een keer bezoeken nu ik wat ouder ben. Maar ik wil ook nog wel andere dingen zien van de wereld. Als het goed is ben ik straks op mijn 21e klaar met de studie en heb nog niet echt zin om dan al ergens te gaan werken en carriere ofzo te maken.
Ook zou ik best wel een feest willen geven met bepaalde dj's maar dat zal wel een droom blijven denk ik.
Maar goed eerst afstuderen misschien nog verder studeren maar eerst deze stagedag door komen :p |
|
|
| BaRTeZ |
| Studeren in Amerika en naar Australie :) |
|
|
| basvh |
mijn droom is om met snitz b2b dance valley af te sluiten:D maar goed dat zal er nooit van komen.
qua dj's heb ik niet echt wensen meer. misschien oakenfold keertje ofzo of een BT of Danny Tenaglia, nu-nrg. echte must sees heb ik niet meer.
verder zou ik weleens een full moon party in thailand willen meemaken. me andere wens naar ibiza toe komt gelukkig deze zomer uit!
verder ben ik niet z'n reis mens maar tokyo lijkt me wel kicken om te zien. en de big apple. |
|
|
| basd |
Bij mij komt het ook neer op reizen, dit jaar zal het er niet van komen vanwege afstuderen, maar volgend jaar ga ik zo goed als zeker wel een maandje naar Nieuw-Zeeland, daar wil ik al een tijdje erg graag nog een keer naar toe.
Verder een keer voor wat mensen draaien, heb helaas de laatste tijd niet echt veel tijd om te draaien maar dat komt zeker wel weer! Een groot feest hoeft het niet eens te zijn, gewoon wat mensen die de muziek die ik vet vind ook goed kunnen waarderen..
Wat me ook erg leuk lijkt is om nog een vreemde taal goed te kunnen spreken. Aangezien ik Italie een erg leuk land vind, zou ik die taal graag leren, misschien komt het er nog wel een keer van :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Wat me ook erg leuk lijkt is om nog een vreemde taal goed te kunnen spreken. Aangezien ik Italie een erg leuk land vind, zou ik die taal graag leren, misschien komt het er nog wel een keer van :) |
Dat lijkt mij ook zwaar kicken. Ik zou graag Spaans leren en iets van Turks / Chinees. Terug naar China wil ik namelijk ook zeker. In 2002 met mijn vriendin afgesproken dat we weer terug gaan in 2008, met de Olympische spelen :)
En Basvh: Ik heb de kans gehad om zo'n Full Moon party bij te wonen, maar heb het toen niet gedaan. Schijnt ook niet echt SUPERbijzonder te zijn, plus het feit dat je je poten openhaalt aan al dat glas van bierflesjes op het strand :) |
|
|
| Blik |
Ik wil ook veel reizen later, ben al naar Indonesië, Canada en 2 keer naar Amerika geweest. Echt geweldig vind ik dat.
In de toekomst wil ik zeker naar Brazilië, Kenia, (of ander land met The Big Five) Australië, China en Japan.
Maar dit gaat nog wel een aantal jaartjes duren voordat dit uit gaat komen, maar het gaat zeker gebeuren. |
|
|
| New Wave |
Ik zou nog wel eens een feest willen organiseren waarbij Tin een eens beetje meewerkt, maargoed, dat zal toch nooit gebeuren :p
Ik zou ook nog wel eens de Maya toch in Peru willen maken.
Maar dan niet de tour van 3 weken, want dan zie je bijna niets maar echt een paar goeie maanden. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zou ook nog wel eens de Maya toch in Peru willen maken.
Maar dan niet de tour van 3 weken, want dan zie je bijna niets maar echt een paar goeie maanden. |
Je bedoelt de Inca Trail, waar je ook bij Machu Pichu komt? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je bedoelt de Inca Trail, waar je ook bij Machu Pichu komt? |
mwjha, die ja.... Inca, Maya...het lijkt allemaal zo op elkaar tegenwoordig :) |
|
|
| Menno |
Ben zo te lezen niet de enige die een taal wil leren. Ben ook bijna klaar met mijn opleiding (IBL) en heb daar al Spaans en Frans gehad. Lijkt me dus heel tof om een van die twee talen goed te kunnen spreken want dat kan ik op dit moment nog niet!
Triclore is een organisatie die taalcursussen aanbiedt. Je hebt heel veel mogelijkheden, alleen hangt er een aardig prijskaartje aan vast. Ik verwacht dat je minimaal twee maanden is het desbetreffende land moet verblijven, anders schiet je er weinig mee op.
Daarnaast lijkt mij het ook leuk een tijdje in het buitenland te werken aan een project bijvoorbeeld.
Qua feesten en dj's heb ik eigenlijk niet zoveel meer te wensen. Wat mij wel heel tof lijkt is een feest in Knebworth (Engeland) met Tiesto, Armin, Marco V, MIKE...enz.
Heb het aantal mensen gezien bij het concert van Robbie Williams en dat lijkt me geweldig om mee te maken. |
|
|
| Chicane |
Ik ga binnenkort de Griekse taal eigenhandig proberen te maken en na mn afstuderen hier pleite maken :D Samen met m'n vriendin hebben wij een stukje grond gekregen van haar ouders in Griekenland (strand en land :)) en nou wil het geval zijn dat haar vader ook nog eens architect is ;) komt dat effe mooi uit allemaal :D
Eenmaal gesettled daar wil ik met mn opleiding een leuke baan zien te vinden of ergens op een kantoor of ergens een evenementen organisatie opstarten en de Griekse dansvloeren eens op haar grondvesten doen schudden want die Grieken staan helemaal stijf daar en moeten wat los komen met harde beats :) M'n ultieme droom is dat ik voldoende kapitaal kan organiseren om een soort van klein vakantiepark te beginnen daar (omgeving Thessaloniki) en zelf een helicopter brevet halen om touristen (duikers, avontuuriers, filosofen en weet ik veel wat nog meer) beetje rond te vliegen als trekpleister :)
*PLOP*.. toen werd ik wakker en zag dat ik mn eten moet gaan klaar maken ffs... blah.. nog effe doorsparen en ik heb daar personeel voor mwoehahaha :haha: |
|
|
|
|