return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Post your Bedroom DJ Equipment pics

pooley
Thread zegt het helemaal, wil wel eens zien wat jullie hebben.
(En ik kon eindelijk foto's pakken van de mijne :)

Vergeten te poetsen voor ik de foto's nam btw :)

*Bling bling*

Zozo, BLING again :)

Niets speciaals, gewoon cd speler

Die bak moet vol, ASAP ! + mijn tripmuur, het behangpapier maakt u duizelig in 5 seconden!

Box (andere ligt onder te tafel)+ bureau (not that it matters) en legale cd's ja ! :p

Voila

Pats away !
En als deze thread er al was, spijtig !
Zehra
Ziet er echt nice uit pool! nu nog een setje van jezelf posten ;) leuke thread btw... jammer genoeg kan ik mijn equipment hier nie posten want kheb er nog geen :(:(:(

quote:
Originally posted by pooley

Niets speciaals, gewoon cd speler

:whip: die markus cd MOEST zeker op de foto!!! :p:(
Tiger777
zijn da 6000's ? goei machientjes :)

Vandenavond zal ik nen oudere foto posten... moet der dringend ne nieuwe nemen...
Meltoz
Fijne installatie Pooley, echt chic :eyespop:

Seg ma van da poetsen is toch ni veel van aan denk ik se, zie die turntables ne keer blinken man ;) :p Zijn wel perfect af met die concordenaaldjes der op, klasse!!! Dikke lere zetel op die kamer, kun de is lekker in doorhangen peins'k :D Zit toch aardig wa in U bakske en e héél lekkere plaat op kop: :eyes: Perry O'Neil - Kubik :eyes:

Zitte we hier me ne "Wodka" liefhebber op't forum? ;) :p
pooley
Héhé, yea toch wel. Probeer alle soorten flessen leeg te krijgen maar smirnoff blijft men favo :)

Kzal den box is wa draaien en de rest tonen :p

oh my, vuilen alcolo ! :p Tiger, ni teveel kwijlen he op die flessen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium