return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 
Post your Bedroom DJ Equipment pics

Jasperovitsj
Nice :)

Volgende BETA-party moete toch echt wel eens uw kans wagen hoor! ;)
dj Zevan
met cds mixen is geen uitdaging meer voor mij, daarom dat ik op platen ah overschakelen ben, maar zo zuiver mixen als ik met cds kan zal wel niet lukken met platen, alhoewel dat t uiteindelijke doel is
het zal moeilijker zijn om de cue-punten en in-mix-punten te vinden tov met cds, maar oefening baart kunst wordt er gezegd

eerst wat meer thuis oefenen eer ik voor volk durf te draaien
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by dj Zevan
met cds mixen is geen uitdaging meer voor mij, daarom dat ik op platen ah overschakelen ben, maar zo zuiver mixen als ik met cds kan zal wel niet lukken met platen, alhoewel dat t uiteindelijke doel is
het zal moeilijker zijn om de cue-punten en in-mix-punten te vinden tov met cds, maar oefening baart kunst wordt er gezegd

eerst wat meer thuis oefenen eer ik voor volk durf te draaien

Ge zult er snel mee weg zijn hoor, zeker met uw skills die ge nu al hebt - afgaande op uw mix. Het zal alleen ff wennen zijn, maar vanaf ge de feeling en de "touch" hebt kunt ge er evenveel mee doen als met CD's! :)
Meltoz
Ziet er echt héél vetjes uit Jasper :eyes: :eyes: :crazy: Ik heb ongeveer dezelfde platenspelers als jij, alleen heb jij de STR-100's en bibi'ke de ST-100's, echt leuk speelgoed ;) :D Alles ook zo netjes, tsjonge, proper ventje... :)
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ge zult er snel mee weg zijn hoor, zeker met uw skills die ge nu al hebt - afgaande op uw mix. Het zal alleen ff wennen zijn, maar vanaf ge de feeling en de "touch" hebt kunt ge er evenveel mee doen als met CD's! :)

Hij gaat da inderdaad goe doen zene, als ik diene zijne mix beluister, echt wel proper zene :crazy: Sven jonge ik wel nog wel is e mixke van U hoor zene!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium