return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Rudy
Of ik het naar vind als 1 derde van de bevolking buitenlands is! JAaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk! Wie niet?? Dan heten we geen Nederland meer, maar worden we een soort colonie!
Miss Proximus
omg! hoe kun jij ooit weten wie wel en niet nederlands is! ik ben gewoon sprakeloos door dat baldheaded gedoe van jou! waarom zie je alles zwartwit! ga je aandacht eerst dan eens vestigen op al die GODVERGETEN NEDRELANDSE JUNKS die hier de straten vervuilen!
MetzZ_!!
Ik wil ff zeggen dat ik vind dat het er na 3 pagina's nog netjes aan toe gaat met zo'n onderwerp...

applausje voor jezelf:)

Ieder zijn eigen mening (waaronder 2 x antwoord 4!) Ik vraag me af of die mensen die dat gekozen hebben dat ook nog zouden denken als ze zelf vermoord zouden worden en moeten vluchten uit hun eigen land.
Kan t me nie voorstellen dat je dan nog zo stoer voor dat antwoord zou kiezen. Maar zoals ik al zei; iedereen moet dat voor zichzelf weten.

Wil ik ook ff zeggen dat ik het eens ben om 'gastarbeiders' en 'asielzoekers' gescheiden te houden. Dit is een thread over asielzoekers.
De verhalen over Turken en Marokkanen zijn natuurlijk verschrikkelijk om te horen, maar dat hoor je nu alleen maar heel vaak op tv omdat het een 'hot item' in het nieuws is (geweest). Natuurlijk gebasseerd op feiten, maar vaak genoeg is er ook overlast van groepjes negers, antillianen, nederlanders, indonezen, etc. etc.

Asielzoekers zijn die mensen die je op t.v. vaak ziet, omdat men ze niet in hun woonwijk willen hebben. Het laatste 'grote' verhaal over asielzoekers dat ik zag, ging over een groep Nederlandse jongeren, die op de vuist ging met asielzoekers, omdat de nederlandse jongeren het niet konden verkroppen dat het de asielzoekers voor de wind ging. Misschien gaat het ze ook voor de wind, maar daar kan je hun de schuld toch niet van geven?!
Er is NIEMAND op de deze aardkloot die zal zeggen: ' Sorry hoor, maar omdat jullie mij een huis, een baan en een veilig leven bieden, wil ik niet in jullie land wonen.'

Ga lekker bij de regering klagen!
Rudy
Ik kan het zelf inderdaad niet zien of iemand wel of niet Nederlands is, maar ik neem aan dat het ANP waar ik deze bron vandaag heb waarschijnlijk wel zal weten hoeveel mensen er naar Nederland zullen immigreren en hoeveel er al zijn geimmigreerd!

En moet ik me gaan bezig houden met de junks op straat, ik wil er best ook nog een poll over maken hoor! Maar het onderwerp van deze thread is Asielzoekers (jaja, met een S inderdaad)!

En jij bent netzogoed baldheaded want jij kijkt ook maar naar 1 kant van het verhaal, jij wilt ook niet inzien dat dit een ing groot probleem is!

Oh ja, Mettz, die gasten zijn boos geworden omdat de asielzoekers de banen innemen, en dat daarom de Nederlanders werkloos zijn! Tuurlijk hebben de asielzoekers evenveel recht op een baan als de Nederlanders, maar doordat zij voor ing weinig geld werken, en ook nog redelijk veel geld van de overheid krijgen, zodat ze wel genoeg geld hebben om degelijk te kunnen leven, krijgen de Nederlanders geen kans meer om die baan te krijgen!

Oh ja, bij de regering gaan klagen! LOL! Weet je wat je zegt! :p

Ik heb trouwens niet zoveel zin meer om over dit onderwerp te praten, en dat komt niet omdat jullie allemaal tegen mij ingaan! Ik heb het eigenlijk gewoon een beetje opgegeven! Niemand ziet in dat er een ing groot probleem voor ons ligt! Ik begrijp eigenlijk ook niet meer waarom ik nog moeite doe om het elke keer te vertellen! :conf:
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Rudy

Oh ja, bij de regering gaan klagen! LOL! Weet je wat je zegt! :p

Ik heb trouwens niet zoveel zin meer om over dit onderwerp te praten, en dat komt niet omdat jullie allemaal tegen mij ingaan! Ik heb het eigenlijk gewoon een beetje opgegeven! Niemand ziet in dat er een ing groot probleem voor ons ligt! Ik begrijp eigenlijk ook niet meer waarom ik nog moeite doe om het elke keer te vertellen! :conf:

Ik denk dat je meer succes hebt bij de regering dan bij de asielzoekers... De asielzoekers verstaan je waarschijnlijk toch niet:p

Wat is volgens jou het probleem dan? Misschien scheelt het als je een opsomming geeft van wat er volgens jou aan problemen zijn door asielzoekers...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland