return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Miss Proximus
tja Rudy....dat soort dingen moet je zelf maar uitzoeken
Rudy
quote:
Originally posted by Optimus Trance
jeez rudy... nou ik ga me koffers alvast pakken hoor..:D:D:D

Haha, neeman, hoeft niet, jij bent namelijk TA :p

whatever
TranceFool
Ik denk dat het ligt aan de omgeving waarin je woont. Ik heb obsoluut geen hekel aan buitenlanders, zeker niet, ik heb ook buitenlandse vrienden. Maar in Rotterdam (waar ik woon) en Den Haag waar Rudy woont begint het echt uit de hand te lopen. 75% in Rotterdam is buitenlander, er vormen zich daar getto's waar politiekorpsen niet meer in durven te komen (echt waar!), en na Amsterdam is hier de grootste criminaliteit.
Rudy
quote:
Originally posted by Jukx

Autochtonen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden zouden volgens dan jou ook het land uit moeten... want dat is dan toch beter voor de Nederlandse Maatschappij??? :rolleyes: of telt het dan ineens niet meer?

kom op zeg, ik vind dit echt heel erg kortzichtig (om het woord stompzinnig maar niet te gebruiken) wat je hier post....

Autochtonen die inbreken, verkrachten of zelfs vermoorden die moeten gewoon de bak in worden geflikkerd! Maar mensen die op basis van problemen in hun eigen land tijdelijk in ons land toestemming krijgen om hier te kunnen verblijven, die hebben toch echt geen recht om rotzooi te gaan trappen! Weet je wat er met ze gebeurd in hun eigen land? Als ze inbreken worden hun handjes afgehakt, als ze verkrachten wordt hun pik afgesneden, en als ze vermoorden dan zijn ze zelf ook het zaadje! En omdat hier de straffen niet zo extreem zijn, denken zijn het recht te hebben om hier maar wel ff crimineel te gaan doen! Dan vind ik het toch volkomen rechtvaardig om ze terug te sturen! En dan komen ze er nog goed vanaf!
magrec
MIJN mening:

ik heb andere posts niet gelezen......

Asielzoekers, mensen die gevlucht zijn, mensen die tijdelijk een onderkomen zoeken om later als het veilig is in hun land om daar weer naar terug te keren. Deze mensen mogen vanmij gewoon in dit land komen enzo. Maar mensen die hier komen om van de economie te genieten met als smoesje dat ze vluchteling zijn....mogen vanmij opdonderen iig al vanwege die leugen..zeg dan gewoon dat je hier naar toe wilt emigreren en dat je wilt werken in dit land....

Het probleem zit hem alleen niet in die asielzoekers maar de 2e en vooral 3e generatie van de gastarbeiders. Op een 1 of andere manier kunnen die geen aansluiting vinden met de nederlandse maatschappij en dit begint toch een beetje uit de hand te lopen......

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland