|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Blik
ja ze hebben wel eerst hun eigen geld verdient, maar ze gaan daarna wel lekker naar een ander land zodat ze geen (of weinig) belasting hoeven te betalen, dat is toch ook best sneaky..... |
Sneaky ehm ik noem het logisch..60% belasting is veel hoor...enne het weer is ook veel beter in zulk soort landen..
Ik heb dus ook geen moeite met asielzoekers die hun miljoenen hier op een bank hebben staan..alleen zul je die hier echt niet aantreffen (of ze zijn echt dom) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
Sneaky ehm ik noem het logisch..60% belasting is veel hoor...enne het weer is ook veel beter in zulk soort landen..
|
o? is het in tjechië zulk mooi weer dan?:rolleyes: |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
tjechie lijkt me ook niet echt een belastingparadijsje.
en ik hoop maar dat het daar een beetje mooi weer wordt, want ik ga over 2 weken op werkweek naar praag. (6 vaten bier voor een paar kwartjes :) ) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
LOL! denk trouwens dat het weer in België nou ook niet zo gek veel verschilt van het weer waar wij mee te maken hebben! |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by arno
een paar rotte appels verzieken het voor de rest. |
voilla
vind ik een mooie afsluiter van de thread, FORUM NAZIS (in het kader van... ;)), DO UR JOB!!!!!! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|