|
|
| Vinyl Boy |
Dit wordt ook mijn laatste post hier, maar even voor Optimus: Ik ben niet extreem tegen alle buitenlanders en ik zeg niet dat "ze" op moeten rotten. Diegenen die thuis afgeknald worden mogen hier best blijven, doe ik niet moeilijk over. Diegenen die een baan hebben en hun best doen om zich aan te passen heb ik ook nik stegen, maar diegenen die hier komen, om vervolgens niks te doen, niet te werken, geen aanpassing, daarvan zeg ik: heel erg snel retour!
Ik zag iets op tv laatst over een vrouw die al 30 (!) jaar in nederland woonde en die nog geen nederlands sprak, dan denk ik ook van: heb je dan geen enkel respect voor het land dat jou opvangt, dat waarschijnlijk ook nog haar boterham betaalt.
Dus ik heb niet iets tegen alle buitenlanders/asielzoekers.
mzzl |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
nog ff een lekker discussiepunt: waarom zijn wij nederlanders zo gek dat wij moskeeen bouwen? Ik kan mij namelijk niet herinneren wanneer er voor het laatst een kerk is gebouwd voor ge-emigreerde nederlanders in turkije/marokko. |
dat komt omdat er geen geemigreerde nederlanders in marokko wonen. en volgens mij hechten wij ons ook niet zoveel meer aan de kerk, maar de turken/marokkanen doen dat dus wel en die mensen wonen ook vaak in nederland, vandaar dus die moskeeën |
|
|
| Trancetunnel |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb echt niks tegen buitenlandrs / alochtonen (wat dan ook)
Maar buitenlanders moeten gewoon in hun eigen land blijven wonen, tenzij de omstadigheden het niet toe laten. Als de situatie het weer toelaat zouden ze weer terug moeten naar hun eigen land.
Ik snap ook dat het leven hier beter is, dan in hun geboorteland, mochten ze toch hier blijven, dan MOETEN ze zich aanpassen. BASTA KLAAR en NIET ANDERS. Anders moet ze gewoon oprotten.
Dan heb je hier nog het gezeur gehad van dat wij de buitenlanders hier vroeger naar toe haalden voor het vuile werk te laten opknappen.
Ja das waar, die mensen mogen hier blijven. Maar ik ben ervan overtuigt dat die mensen zich hebben aangepast aan onze maatschappij en dus waarden en normen.
Maar mensen die ontkennen dat de grootste overlast en criminaliteit niet door buitenlanders wordt veroorzaakt zijn dom en zullen toch echt nog eens bij zichzelf na moeten gaan wat er allemaal gebeurt in dit land en hoe dat dat komt. |
Helemaal mee eens Raoel!! |
|
|
| magrec |
Trouwens jammer dat men zo van de stelling afwijkt..
haha ik heb ook wel een mening over die $@#$%& ehm lama hangen |
|
|
| Vinyl Boy |
hahahhahahahaa
(sorry, dit was echt mijn allerlaatste post op deze thread) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|