return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Vinyl Boy
LOL
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Jukx
Geloof me, 100 jaar geleden (toen er nog geen turken en marokkanen in Nederland waren) werden deze misdaden ook begaan. Alleen toen door de Hollanders zelf, aangezien de lagere bevolkingsgroepen toen nog gewoon uit autochtonen bestond.

Conclusie: dit soort misdaden/overtredingen zul je altijd houden!!! In dit geval zijn vaak de turken/marrokanen die ze plegen omdat we ze zelf in die positie gemanouvreerd hebben!!

Jongens, ik zag altijd maar... alles is relatief! ;)

Ja das wel leuk en aardig maar in de 60e jaren konden die mensen ni oprotten naar hun eigen land omdat ze er al zaten.....Nu kennen die Mongolen lekker op tiefen...Das tog handig....dan kunnen ze lekker thuis Klooien...
Vinyl Boy
nog ff een lekker discussiepunt: waarom zijn wij nederlanders zo gek dat wij moskeeen bouwen? Ik kan mij namelijk niet herinneren wanneer er voor het laatst een kerk is gebouwd voor ge-emigreerde nederlanders in turkije/marokko.
Rudy
Nee en ik kan me ook niet herinneren dat wij Nederlanders teerden op de belastingcenten van Turkije/Marokko?
Jukx
Nou jongens, als jullie dan zonodig de mensen willen overtuigen dat jullie standpunt de juiste is dan moet je natuurlijk niet met dit soort opmerkingen aankomen want daar heb je natuurlijk alleen jezelf mee...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland