return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Rudy
quote:
Originally posted by Optimus Trance

racist bedoel je:p

Gast lekker boeie man! Als je alle spelfouten in dit forum gaat corrigeren ben je nog wel ff bezig!
Maarja ff terug naar het onderwerp! Ik ben blij dat Vinyl jongen ook inziet dat er dingen misgaan! Ik zag het ook op het nieuws! Het slaat toch GVD nergens op dat een ing zwembad gesloten moet worden omdat een paar gasten denken dat ze kinderen moeten gaan slaan en badmeesters in hun gezicht moeten gaan spugen! Die gasten moeten idd oprotten! En snel ook! Maarja jullie weten mij mening!

Mzzl
Jukx
Ik zal dan nog 1 keer een passende reply proberen te geven....

In elke maar dan ook in ELKE samenleving worden er misdaden gepleegd. Diefstallen, overvallen, mishandeling, vernieling en in dit geval het terroriseren van een zwembad. In 9 van de 10 gevallen worden deze misdaden/overtredingen begaan door mensen uit een zeer lage bevolkingsgroep: mensen met laag/geen inkomen, uit een slechte buurt, slechte leefomstandigheden, geen opleiding, slechte huisvesting, sociaal issolement blabla, je weet wat ik bedoel.
In de laatste decennia zijn het de turken en marrokanen die voor het grootste gedeelte Neerlands laagste bevolkingsgroep vormen. En daar zijn ze in de jaren '60 door de Nederlanders zelf geplaatst!!
Daarom is het inderdaad niet vreemd dat als je in de krant weer iets leest dat het een "buitenlander" is geweest. Het is gewoon heel logisch allemaal!!
Geloof me, 100 jaar geleden (toen er nog geen turken en marokkanen in Nederland waren) werden deze misdaden ook begaan. Alleen toen door de Hollanders zelf, aangezien de lagere bevolkingsgroepen toen nog gewoon uit autochtonen bestond.

Conclusie: dit soort misdaden/overtredingen zul je altijd houden!!! In dit geval zijn vaak de turken/marrokanen die ze plegen omdat we ze zelf in die positie gemanouvreerd hebben!!

Jongens, ik zag altijd maar... alles is relatief! ;)
raoel
Ik heb me lang niet met deze thread willen bemoeien, maar nu wil ik dan toch nog eens reageren.

In Eindhoven in het zwmbad de tongelreep ziet het zowel figuurlijk als letterlijk zwart van het volk.
In dat zwembad wordt ook heel veel criminaliteit gepleegt en dat wordt meestl veroorzaakt door marokanen en/of turken.

Ik heb echt niks tegen buitenlandrs / alochtonen (wat dan ook)
Maar buitenlanders moeten gewoon in hun eigen land blijven wonen, tenzij de omstadigheden het niet toe laten. Als de situatie het weer toelaat zouden ze weer terug moeten naar hun eigen land.

Ik snap ook dat het leven hier beter is, dan in hun geboorteland, mochten ze toch hier blijven, dan MOETEN ze zich aanpassen. BASTA KLAAR en NIET ANDERS. Anders moet ze gewoon oprotten.

Dan heb je hier nog het gezeur gehad van dat wij de buitenlanders hier vroeger naar toe haalden voor het vuile werk te laten opknappen.
Ja das waar, die mensen mogen hier blijven. Maar ik ben ervan overtuigt dat die mensen zich hebben aangepast aan onze maatschappij en dus waarden en normen.

Maar mensen die ontkennen dat de grootste overlast en criminaliteit niet door buitenlanders wordt veroorzaakt zijn dom en zullen toch echt nog eens bij zichzelf na moeten gaan wat er allemaal gebeurt in dit land en hoe dat dat komt.
Dj Lex
Tja wat is hier op te zeggen. Ik vind dat asielzoekers enzo hier allemaal best mogen komen als ze zich maar aanpassen. En dat is nou juist het probleem. Ze passen zich niet aan. En daarbij komt nog is dat ze dan maar gelijk de hele familie over laten vliegen, zodat iedereen kan profiteren van die bijstand die we hier maar aan iedereen geven.

Ikke Alie en ikke lekker veel geld trekken van die domme Nederlandse overheid. Zo zijn de meeste hierzo in Rotterdam. Geen normale opleiding natuurlijk, want ze moeten de hele dag buiten hangen met hun matties. Ja en als ze dan toch wat ouder worden komen ze erachter dat ze aardig wat afgeneukt en gedealt hebben, maar geen diploma hebben.

Nou dan gaan ze of bijstand trekken of het criminele circuit in. Nou die mogen van mij dus oprotten. Wij betalen gvd 60% belasting over elke gulden die je verdient en die gasten zitten lekker de hele dag op hun gat te lachen om die domme nederlanders.

Maar er zijn ook goeie. Die werken gewoon. Waarmee ik niet wil zeggen dat als je niet werkt dat je slecht bent, maar 80% van de allochtonene heeft gelof ik geen werk.
Little Theseus
Ik vind halfbloedjes eigenlijk ontzettend mooi om te zien.:p
De rest mag naar huis.:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland