return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

MetzZ_!!
Wie heeft er eigenlijk op optie 4 gestemd???
Rudy
Ik vind dit echt geen useless thread ofzo, het gaat idd niet over trance, en het heeft er ook nix mee te maken (dat is idd net weer kut) maar ik vind het azielzoeker onderwerp juist wel interessant! Maarja iedereen zijn eigen mening!

Ik kwam eigenlijk ook een beetje op deze thread omdat ik in het nieuws zag dat een groepje Turken 3 dagen geleden een Nederlandse jongen van 19 op Leiden Centraal Station midden in zijn gezicht dood hebben geschoten!:mad: Ik heb wel vaker van dit soort verhalen gehoord, maar nu komt het nog dichterbij! Dus ik dacht, ik gooi het ff in de groep!

Als je het niet boeiend vindt dan hoef je BTW niet te reageren....
Akira
NOu ik ben zelf ook niet van nederlandse afkomst en vind zeker dat dit geen useless thread is.Maar ja de keuzes waar je uit kunt kiezen zijn allemaal wel erg radicaal hoor.

JA maar er is een groot verschil tussen marokanen/turken en asielzoekers...Die marokane/turken zijn gastarbeiders en zijn meestal door ons zelf gehaald.
Ik zelf heb meestal weinig last van asielzoekers...maar meer met die "gastarbeiders" om het zo maar te zeggen.
Optimus Trance
ja, ik ben dus ook geen NL, maar een en ik zit ook zoals velen van jullie te schelden op die marokkanen en turken hoor:D(doe maar niet alsof t je t niet doet)

en ik ben t met akira eens, er is een verschil tussen asielzoekers (geen azielzoekers:D) en gastarbeiders...

Ik vind ook, het is aan de immigranten om zich aan te passen/integreren aan de Nederlandse samenleving (niet omgekeerd), maar daarbij hun eigen identiteit niet te verliezen.

Voorbeeld?: de Chinezen, die hebben zich toch ook prima aangepast aan Nederland? je hebt nu Chinese advocaten, dokters enz enz.

Zo genoeg blabla voor vandaag, ik ga lekker me nest in:D:D:D
Akira
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Voorbeeld?: de Chinezen, die hebben zich toch ook prima aangepast aan Nederland? je hebt nu Chinese advocaten, dokters enz enz.

HAHAHA beetje voor je eigenvolk opnemen ;) ja zelf ben ik ook chinees hehe maar het is inderdaad zo dat juist die "gastarbeiders" uuuh laat ik het zo zeggen die 2e+3e generatie van dat soort mensen zich totaal niet integreren in de maatschappij en lopen te zeiken dat ze lage baantjes krijgen etc...maar ja ze moeten eerst naar zich zelf kijken voordat ze weer zulke domme uitspraken gaan doen, zonder diploma kom je nou eenmaal niet ver of ze gooien het weer op discriminatie wat tegenwoordig heel makkelijk gebeurt. Een voorbeeld kijk maar es naar die Inham moslimpriester uit r'dam waar Marokkaanse jongeren het toen voor opnamen dat hij niet zou discrimineren etc. maar dat die minister van integratie die jongeren terecht op hun plaats wees dat inham dat wel degelijk deed met uitspraken als o.a "Europeanen zijn lager als varkens" die zijn naar mijn mening toch wel behoorlijk discriminerend zijn . Maar wat zeggen die jongeren dan weer “ja we zijn niet degelijk behandeld we zijn gediscrimineerd blah blah ” dat is dus onzin ze zijn terecht op hun plaatst gewezen.Ik wil niet al die mensen over een kam scheren want ook veel passen zich juist wel goed aan studeren,gaan met Nederlanders om etc.. Maar er is gewoon een groot gedeelte waar de autochtone bevolking op neerkijkt en slechte ervaringen mee heeft. Natuurlijk zijn er nu ook heel veel vooroordelen en die zijn ook moeilijk weg te werken uit de maatschappij daarvoor moeten de hopelijk 4e generatie van de "gastarbeiders" het goeie voorbeeld geven zo kan er aan hechtere maatschappij worden gewerkt etc.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland