return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Dj Alpha
Dit noem ik nu amusement!! :D:D:D

Ik LEES en GENIET :rolleyes:;):rolleyes:
DJ_Massive
mensen, vergeef mij als ik nu helemaal verkeerd zit,

maar volgens mij is deze thread niet zo geweldig goed voor de sfeer hier op het holland-forum, toch ?
Miss Proximus
kom op Massive..alles kan niet altijd koek en ei zijn...en bovendien...gek en riz zijn allebei waardevolle members van dit forum, allebei intelligente mensjes....allebei blessed met een eigen mening..laat het maar op z'n beloop! een gezonde discussie kan t allemaal weer wat luchtiger maken :D :p
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Miss Proximus
kom op Massive..alles kan niet altijd koek en ei zijn...en bovendien...gek en riz zijn allebei waardevolle members van dit forum, allebei intelligente mensjes....allebei blessed met een eigen mening..laat het maar op z'n beloop! een gezonde discussie kan t allemaal weer wat luchtiger maken :D :p

hehe okee dan :) perfect ;)

greetings,
DJ_Massive:cool:
Rudy
Volgens mij is het een beetje afgelopen met de thread! Was wel weer leuk en interessant! Pittige discussies, altijd gezellig!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland