return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Eye-Riz
kataklop kataklop kataklop,
dochter van Ivanhoe zucht en geeft een grote schop
aan iedereen met racisme en een grote bek,
en met haar magische zwaard prikt ze ze vervolgens allemaal lek.
:toothless
(over dat laatste met die grote bek en lek, sorry: iets beters kon ik zo gauw niet vinden :D :D :D. kZal beter mijn best doen met rijmen, zodat ik volgend jaar mee kan doen aan de nationale ridderlijke rijmwedstrijden)
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
kataklop kataklop kataklop,
dochter van Ivanhoe zucht en geeft een grote schop
aan iedereen met racisme en een grote bek,
en met haar magische zwaard prikt ze ze vervolgens allemaal lek.
:toothless
(over dat laatste met die grote bek en lek, sorry: iets beters kon ik zo gauw niet vinden :D :D :D. kZal beter mijn best doen met rijmen, zodat ik volgend jaar mee kan doen aan de nationale ridderlijke rijmwedstrijden)

Hmm, Bek:
Nek, Gek, Rek, Stek, Vlek, Hek, Dek, Wack,euh...:conf:
Dj Alpha
quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Hmm, Bek:
Nek, Gek, Rek, Stek, Vlek, Hek, Dek, Wack,euh...:conf:

trek in een snack :eyes: , een peuk draai je met shag, of je gooit er wat gras bij en dan voel je je te gek haha:D
Eye-Riz
yeah, jullie hebben blijkbaar geen last van het vrijdagmiddag gevoel. MAAAAR: door jullie heb ik nieuwe inspiratie:
** ouwe vrek, met je lepel in je bek, eruit is de rek, door die blauwe plek, veren met pek, pffffffff....... hijghijg..... ik kan niet meer, het is te warm voor zoveel moeite.... ik ga naar HUIS! :eek:
Rudy
quote:
Originally posted by Miss Proximus

hmm....staan de woorden redelijk en extreem niet erg ver van elkaar af?

maar Gek...wat zou jij doen als je door je ouders verplicht naar China wordt gestuurd om daar aan een universiteit te gaan studeren en het enige wat jij nog hebt met je vaderland zijn je chinese studiegenootjes? en dan kom je op een school waar iedereen je raar vind omdat je andere gewoontes hebt....omdat je andere zeep gebruikt:p en omdat je zo'n heimwee hebt dat je hun taal maar moeilijk kunt leren?
ik zit ook op een internationale school, waar ook erg veel chinezen en afrikanen zitten....en ik vind ze af en toe (hoho...best vaak) ook zwaar irri, maar meestal hebben zij er niet voor gekozen om hier te komen en kunnen ze ook niet weer terug naar huis omdat ze dan hun hele familieeer omlaag halen: opgeven is namelijk een schande in deze landen!

En tja....ik vind het altijd makkelijk praten, buitenlanders dit, buitenlanders dat...terwijl er van beide kanten nix wordt ondernomen om het "probleem" op te lossen. Ik snap ook niet dat jullie het over buitenlanders hebben! Hoe zou jij het vinden als je ouders én jijzelf gewoon in Turkije geboren waren, maar alle Turken zien jullie als buitenlanders: oneerlijk toch? Die zogenaamde buitenlanders van jullie bestaan helemaal niet! En wat is het toch makkelijk om met je vingertje te wijzen....puh....een beter LEEFmilieu begint verdomme ook bij jezelf.
En dan zou ik in een boerengat moeten wonen omdat ik géén hekel aan de "buitenlanders" heb? O M G Ik vind de problemen die nederlandse jongeren geven net zo verontrustend.
Maar misschien ligt het gewoon aan mijn liberale aard, en ik heb het gevoel dat ik hier ook nooit normaal over kan discusiëren, omdat ik me gewoon té weinig in beide partijen heb verdiept...dat kan ik dus ook van andere mensen zeggen die hier proberen te discussiëren:rolleyes:

cheerz gekhous....jij jouw ding, ik de mijne ennu...o wee als jij iemand aanvalt:p

Ik ben eens met wat je zegt Miss P (WOW :eek: :eek: :p )! Ik heb ook heel veel respect voor de buitenlanders die hier een fatsoenlijk leven proberen te beginnen! En zichzelf inzetten om een goede opleiding te doen! Meestal doen zij dit veel beter dan de gemiddelde Nederlander, omdat zij alles uit de kast halen!
Maar hetgeen ik niet tegen kan zijn de buitenlanders die immigreren, asiel aanvragen, asiel krijgen, uitkering krijgen en de hele dag op hun ster gaan zitten en lekker teren op de belastingcenten! Die moet dus zogezegd "oprotten"!
Maar even nog, ik ben dus niet tegen buitenlanders in het algemeen! Helemaal niet zelf, buitenlanders die wat willen presteren en dat ook doen, daar heb ik veel respect voor!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland