return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Jukx
Dan nu even een post op hetzelfde duizelingwekkend :eek: lage niveau van Rudy's redenatie:

Rudy, jij bent echt de grootste LOSER van dit hele forum!!!

sorrie, dat moest er echt even uit... maar dat vind je niet erg toch ruud?
Miss Proximus

@ Neonazi's

all Neonazi's
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus

@ Neonazi's

all Neonazi's

Helemaal mee eens. Rudy je bent gewoon een enorme KLEUTER!!
Rudy
Hey jukx, kan jij mij dan even haarfijn uitleggen waarom mijn redenatie van zo'n laag niveau was? Want in mijn redenatie heb ik alleen de overheid afgekraakt, en de criminele buitenlanders! Ik had de thread eigenlijk een andere titel moeten geven, "Pittige Thread: Crinimele Asielzoekers"!
Heb jij btw zelf nog een mening, of loop je MISS PORXY lekker achterna!

EN MISS PORXY, WIE THE DENK JE DAT JIJ BENT OM MIJ EEN ING NEONAZI TE GAAN NOEMEN!:whip: :whip: WAT DENK JE ECHT ZELF! WEET JE WEL WAT EEN NEONAZI WIL! DIE WIL DAT HET ARISCHE RAS DE WERELD IN HANDEN NEEMT, EN DAN WILLEN ZE ALLE OVERIGE RASSEN VERWIJDEREN! DAT WILLEN NEONAZI'S! EN HOE DURF MIJ MET ZULK SOORT WAANZINNIGE IDEËEN TE BETREKKEN! IK HEB IN DEZE HELE THREAD GEEN 1, MAAR OOK GEEN 1 RACISTISCHE OPMERKING GEMAAKT! ER IS 1 OPTIE EEN BEETJE RACISTISCH, DAS OPTIE 4! MAAR SOMMIGE MENSEN HEBBEN GEWOON BEPAALDE GEVOELDENS OVER DE ASIELZOEKERS, OMDAT ZE DINGEN HEBBEN MEEGEMAAKT! EN JA MIJN CAPS LOCK STOND AAN! Ik weet niet in wat voorn boeren gehucht jij woont, maar hier in Den Haag Rotterdam en Leiden zorgen de buitenlanders voor ing veel overlast! Ik hoorde zoiets laatst dus weer op het nieuws! Gast die op klaarlichte dag door zijn hoofd wordt geschoten! Ook vriendjes van mij zijn met messen beDrijgd door die gasten! Daarom heb ik hard feelings voor de criminele asielzoekers! En ik ken dus echt wel 2 kanten van het verhaal, want ik heb ook 2 Iranesen in mijn klas gehad, die waren prima! Die gingen naar school, en deden een goede opleiding, VWO (wat ik waarschijnlijk van jou niet kan zeggen :rolleyes: :rolleyes:)! Deze gasten moeten wel worden opgenomen in onze maatschappij! En de OVERHEID moet dus zijn best doen om de criminele asielzoekers of te bekeren, of eruit trappen! En de immigranten die dan het land in komen moet de Overheid omscholen, herscholen of bijscholen, zodat ze een plaats in onze maatschappij kunnen vinden! Dit is toch pro asielzoeker! Hierdoor help je ze! Ze kunnen een baan krijgen, en zelf geld verdienen, en komen daardoor dus veel minder snel in het criminele circuit terecht!

quote:
Originally posted by Rudy
En ik wil eigenlijk, maar dat is toch nooit mogelijk, dat de overheid eens een keer serieuze maatregelen neemt! En daarmee bedoel ik dan een integratie plan, waarin de asielzoekers makkelijker kunnen worden opgenomen in de Nederlandse samenleving!

Maar volgens mij heb ik dit dus al eerder gezegd

En Petrus hoezo ben ik echt een kleuter! Ik praat serieus, over een ing serieus onderwerp, dus het woord kleuter vind ik niet echt op zijn plaats! Dan is neonazi nog ongeveer beter!
Miss Proximus
LMAO!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland