return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Pittige Thread: Azielzoekers

Miss Proximus
Je denkt er ook helemaal niet fokking overna dat die asielzoekers niet MOGEN werken...ik weet echt niet waar jij je feitjes vandaan haalt
magrec
quote:
Originally posted by Rudy

Oh ja, Mettz, die gasten zijn boos geworden omdat de asielzoekers de banen innemen, en dat daarom de Nederlanders werkloos zijn! Tuurlijk hebben de asielzoekers evenveel recht op een baan als de Nederlanders, maar doordat zij voor ing weinig geld werken, en ook nog redelijk veel geld van de overheid krijgen, zodat ze wel genoeg geld hebben om degelijk te kunnen leven, krijgen de Nederlanders geen kans meer om die baan te krijgen!

WRONGGGGGGGGGGGGGGG deze mensen doen de meest ranzige baantjes die wij nederlanders niet meer willen doen.....

De werkloosheid is op dit moment nog nooit zo laag geweest...(gaat wel weer iets de andere kant op)

Werkgevers schreeuwen en vechten om werknemers dus wat je nu zegt is dus echt NIET waar...

De nederlanders die dit roepen zijn meestal te lui om zelf te werken of om een baan te zoeken. En hebben het aan zich zelf te danken dat ze werkloos zijn.

Rudy ik kan je je woede wel voorstellen ik heb ook wel een mening over marrokanen die de hele dag niks doen enzo maar die WERKEN ook niet. Naja...

Probeer het wel goed te beargumenteren...
Dago "B" Duck
Nederland wordt volgens mij ook te vol. Hoe meer mensen op een kluitje, hoe meer irritaties. Maar dat komt niet door de asielzoekers. Dat komt voornamelijk door de Nederlanders zelf ! Maar die discussie gaat niemand in Nederland aan. Eigenlijk zouden we dat met z'n allen allang moeten beseffen. Maar ik heb een idee dat dat een verboden onderwerp is. Om dan maar ff kort door de bocht een minderheidsgroep daar de schuld van te geven is ronduit hypocriet. Ik denk dat die discussie zo snel mogelijk op gang moet komen, want als je als overheid een beleid voor de toekomst opsteld, is dat ook een belangrijk punt.

Verder: Wat de slechte integratie betreft. Bekijk het eens van deze kant. Asielzoekers zijn mensen die hulp zoeken. Ik neem aan, dat je het toch wel normaal vindt, dat wij als Nederlanders mensen in nood moeten helpen. Je kan dan ook eens kanttekeningen gaan zetten bij het Nederlandse asielzoekers beleid. Mensen moeten jaren procederen, in onzekerheid leven, ergens in vol asielzoekers centrum, waar ze meestal nog door de locale bevolking weg worden gekeken. In al die jaren mogen ze niet werken en moeten dus een beetje op een houtje gaan lopen bijten zonder dat ze al die tijd een toekomst voor zichzelf kunnen opbouwen, die ze notabene in hun eigen land al is afgenomen. Verder vraag ik me af of het integratiebeleid wel functioneert. Deze mensen hebben extra aandacht nodig. Ze hebben helemaal niets meer, vaak nog trauma's ook, zijn in een vreemd land, kennen de taal niet. Tis de taak van de overheid om er voor te zorgen dat ze aansluiting kunnen krijgen in deze maatschappij ! Als je de weldoener uithangt ( want mensen roepen wel altijd dat er zoveel geld wordt uitgegeven) moet je het verdomme wel goed doen !
MetzZ_!!
Dago 'B' Duck has spoken :)

Right on!!
Miss Proximus
werd Dago.....werd

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland