|
Asot 141
|
View this Thread in Original format
| ecccc |
| vad tycker ni såhär långt in i spelningen? |
|
|
| beaversweede |
tycker att han kan ha lite variation på låtlistan där han hade Above & Beoynd - No one on Earth (G&D remix) som första låt förra veckan också :rolleyes:
inte för att det är nå' fel på låten :) |
|
|
| ecccc |
ja håller med dig, asot har blitt rätt ensformigt. samma låtar vecka efter vecka :(
men jag tänkte lyssna på det idag och så laggar winamp verkar dock ha fått fart på den igen :D |
|
|
| Hybrid |
| lyssnar just nu, han körde lite prog i början av andra hälften... Michael Burns - The Ambiance :eyes: helt underbart... annars är det som vanligt :p |
|
|
| St_Andrew |
| ASOT är alltid bra ;) kan hålla med er lite om att armin kör lite samma låtar dock, men va fan kan ju inte ha helt nya låtar varje vecka :) |
|
|
| beaversweede |
| kvällens program var riktigt bra..det bästa på länge IMO :D |
|
|
| jofawe |
denna han kör nu är skön ..
en slinga som är från en annan låt, men avbruten... aaaaaaas skön! |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Missade - IGEN. :whip: Får dra hem en rip senare när de kommer ut. |
|
|
| Sorrow |
Försök sätta ihop ett set varje vecka som ska vara top notch och inte repetera en enda låt från veckan innan..
Folk fattar inte hur mkt tid som läggs ned i ett radioprogram. :( |
|
|
| CJ InterCity |
| missade............som vanligt:toothless |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Försök sätta ihop ett set varje vecka som ska vara top notch och inte repetera en enda låt från veckan innan..
Folk fattar inte hur mkt tid som läggs ned i ett radioprogram. :( |
Jag ska ha hand om mitt första radioprogram här på Växjö klubb nu på tisdag (tidigare gångerna har jag suttit med som sidekick i studion för att bli varm i kläderna) och jag blev också lite smått överraskad över hur svårt det är att fylla en fjuttig timma med högkvalitativ musik. Har haft otroligt svårt att bestämma mig under de två senaste dagarna över vilka låtar jag ville ha med, och vilka jag inte ville ha med. Det har väl iofs en del att göra med att det är första gången jag ska leda programmet och själv stå för musiken och jag vill göra ett så bra första intryck som möjligt - but none the less. :) |
|
|
|
|