|
|
| Evil_E |
| Sorry voor het gezeur |
|
|
| Flipper01 |
Lekkerre line-up!!
Ik heb d'r al weer zin in!
En voor degene die nog geen 18 zijn..veel suc6 bij t kopen van je kaartje!! Ik heb gehoord dat bij de vorige TE op sommige plaatsen wel om legitimatie werd gevraagd, maar als je eenmaal een kaartje hebt zullen ze je die avond echt niet weigeren, tenzij je echt een jaar of 12 bent... Het ligt er net aan of je een vervelend persoon 8er de balie hebt staan waar je je ticket moet kopen. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Als je in Brabant of Limburg woont is heerenveen echt niet dichtbij... gelukkig gaan wij zeer waarschijnlijk met een bus en hoeven we niet met het openbaar vervoer :) |
Tja je hebt wel gelijk,maar vergeleken met duitsland enzo is de afstand in NL helemaal niks.En je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.zie je tenminste ook weer es een nieuwe partylocatie toch...
GREETZ!! |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by magrec
Hmm...Cross op TE gaan ze dat wel trekken daar???
aangezien hij toch wat dieper draait de laatste paar maanden.
dumonde komt zei wessel van diepen op radio538. |
Correct me if I'm wrong...(en doe dat ook echt, want het gebeurt zelden;) ), maar draait Cross niet altijd iets dieper? Bij de eerste editie van TE (tevens mijn eerste party!) draaide hij ook en dat was echt SUPER! Zelfs Jean draaide toen goed, en de KlubbHeads zijn meestal op Parties ook goed bezig. Dus ik denk dat jullie blij mogen zijn met deze Line-Up... blij zijn dat het geen 'sensation-line-up' (vies woord:whip: ) is
:p |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Correct me if I'm wrong...(en doe dat ook echt, want het gebeurt zelden;) ), maar draait Cross niet altijd iets dieper? Bij de eerste editie van TE (tevens mijn eerste party!) draaide hij ook en dat was echt SUPER! Zelfs Jean draaide toen goed, en de KlubbHeads zijn meestal op Parties ook goed bezig. Dus ik denk dat jullie blij mogen zijn met deze Line-Up... blij zijn dat het geen 'sensation-line-up' (vies woord:whip: ) is
:p |
Jaaaaaa
Ik waS daaaar ook
ATB draaide toen ook lekka HArd man.... Yves ook.....ik von dat 1 van het beste kwa muziek...iedereen draaide lekker toen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|