|
|
| Ding Chavez |
Klubbheads schoppen dus echt kont he. Kweenie of degenen die hier zeggen dat klubbheads wel weg mogen blijven weleens live bij hun zijn geweest, maar das dus echt wel cool.
GreetZ, DC |
|
|
| moogwai |
Echt wel een vette line-up :)
Scott Bond was op Massive super... Gielen vind ik altijd oke.. The Judge wil ik wel een keer live zien.
De DJ kwaliteiten en style van Piu ken ik niet... ik neem aan dat hij net zoals Picotto draait met veel spul van hunzelf.. Mas Mix enzo.
En Cross en the Klubbheads vind ik ook wel ok.
Het is eigenlijk best wel een gevarieerde line-up... ze hebben allemaal een eigen style.
| quote: | Originally posted by magrec
Hmm...Cross op TE gaan ze dat wel trekken daar???
aangezien hij toch wat dieper draait de laatste paar maanden.
Dumonde komt zei wessel van diepen op radio538. |
Ik ben net op www.dumonde.de geweest... en er stond niks bij 20-10-2001.. alleen iets van Private ???
Maar Dumonde draait wel op de volgende Trance Energy die op 1 februari wordt gehouden in ??? (zou Wessel dat bedoelen ??):
01-02-2002 DJ JamX & De Leon @ Trance Energy
En wat ook leuk is:
02-11-2001 DJ JamX & De Leon @ Club Eau Arnhem |
|
|
| Blik |
is een goeie line-up ja, ik vind eigenlijk alleen Judge Jules niet goed, maar de rest is wel toppie
maja, tis in fryslan........beetje uit de richting
waar is trouwens de TE die op 1 febr word gehouden?? In Utrecht of in Eindhoven?? |
|
|
| Akira |
uhm is het 100% zeker dat dit nou de line up is???of is het maar een beetje gokken enzo???want als op de website staat dat respectievelijk judge en dumonde ergens anders zijn geboekt lijkt het me sterk dat ze ook nog es naar TE komen maar ja....
En over dat miniumleeftijd daar hjoef je dus echt nietd ruk over te maken...daar komen zelfs kinderen van 12 nog binnen. |
|
|
| Evil_E |
| Waarom zetten ze die minimum leeftijd er dan bij |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|