return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Trance Energy Line-UP!

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by The Groove

Judge Jules is geloof ik ook wel iemand die aardig goed en hard draait. Ik hoorde op een interview dat hij samen met Ferry Corsten in een club in Engeland draait.

:)

Judge Jules draait Goed maar niet hard. Hij draait ongeveer dezelfde platen als elke andere Popie DJ, alleen dan beter. Luister maar eens naar die set die hier op de Site staat. En hij draait altijd in Gatecrasher ja!!!

GReeTZ
Trancetunnel
Als die Cross net zo klote draaide als vorig jaar in Thialf mag hij wat mij betreft wel thuis blijven.
Bellie
quote:
Originally posted by The Groove
Mooie line-up! Klubbheads schijnen goed te draaien op feesten, 'Underground-Trance' zoals ze het zelf noemen, maar ik heb ze zelf nooit Live gezien.

Scott Bond heb ik op Massive gezien en die gast draaide echt enorm goed, hij had zelfs hier en daar wat Hard House nummers.

Judge Jules is geloof ik ook wel iemand die aardig goed en hard draait. Ik hoorde op een interview dat hij samen met Ferry Corsten in een club in Engeland draait.

Matio Piu is gewoon DE MAN die gaat beuken die avond, daar kan je van op aan.

Cross! draait ook altijd wel lekker, en Johan Gielen loopt alleen maar te kutten achter de draai tafel dus die kan door de grond zakken.

:)

Klubbheads deze zomer in Kreta horen draaien en ze waren vet aan het knallen.heel anders dan ik had verwacht van die gasten...

Scott Bond heb ik niet gezien op massive omdat ik bij Qontact was.En was daar achteraf gezien heel erg blij om.Ik had die uitzending van Massive op TV gezien en toen vond ik hem echt niet boeiend draaien.En als ie hardhouse gaat draaien mag ie van mij echt oppleuren.HH SUX DIK!!

Judge Jules heb ik nu 2x gezien.Vorig jaar Sensation en op Qontact.Op Sensation vond ik hem echt verschrikkelijk slecht.Mede doordat hij die Zombienation had gedraaid.wat een teringnr is dat zeg..Op Qontact was ie daarintegen weer heel goed.Lekkere soepele set.geen rare dingen maar gewoon lekker dansen.Als ie zo'n set neerzet als op Qontact dan wordt het springen geblazen ;)

Mario Piu - Voor hem ga ik eigenlijk naar TE toe.Net als vorige keer was ik alleen maar gegaan voor Mauro Picotto eigenlijk..BXR RULES:D

Cross - ..............Vorig jaar heb ik me echt dood lopen ergeren aan deze gast.wat een flut platen en wat een flut set!

GREETZ!!
Dj Alpha
Ik ging ook naar TE voor Picotto..

Nou wat een bagger set vond ik dat.
Ik had misschien teveel verwacht, maar dan hoor je die set op Qlimax.
Dan denk ik waarom deed ie dat niet op TE???
Beetje jammer, maarja..

Hopelijk gaat Piu stampen en niet zn commerciele nummers draaien.

Staat vast iedereen te wachten op Somebody answer the phone of niet?
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ik ging ook naar TE voor Picotto..

Nou wat een bagger set vond ik dat.
Ik had misschien teveel verwacht, maar dan hoor je die set op Qlimax.
Dan denk ik waarom deed ie dat niet op TE???
Beetje jammer, maarja..

Hopelijk gaat Piu stampen en niet zn commerciele nummers draaien.

Staat vast iedereen te wachten op Somebody answer the phone of niet?

Natuuuuuuurlijk gaat ie zijn eigen commerciele plaatjes draaien. TE is toch ook een commercieel feest? Hiphopping ofzoiets wordt vast ook wel gedraaid.

*Hip-Hop-Don't-Stop-Common'-Make-The-Beat-Drop-HipHop-Don't-Stop-Common'-Ya'll-Turn-It-Up*:rolleyes:

Haha, komen alle mensen op TE ineens tot leven....
* HEEEEEEEEEEEE-HOOOOOOOOOOOOO *:whip: :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland