|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar als dat geld allemaal zo'n probleem is ga je maar een weekendje minder stappen of gewoon meer werken.
Ik ga liever naar een feest dan 10x gewoon stappen!!
Toedels!! |
Ik heb t niet over dat geld een probleem is, ik zeg dat het mooi meegenomen is :p
Toedels :) |
|
|
| The Groove |
Mooie line-up! Klubbheads schijnen goed te draaien op feesten, 'Underground-Trance' zoals ze het zelf noemen, maar ik heb ze zelf nooit Live gezien.
Scott Bond heb ik op Massive gezien en die gast draaide echt enorm goed, hij had zelfs hier en daar wat Hard House nummers.
Judge Jules is geloof ik ook wel iemand die aardig goed en hard draait. Ik hoorde op een interview dat hij samen met Ferry Corsten in een club in Engeland draait.
Matio Piu is gewoon DE MAN die gaat beuken die avond, daar kan je van op aan.
Cross! draait ook altijd wel lekker, en Johan Gielen loopt alleen maar te kutten achter de draai tafel dus die kan door de grond zakken.
:) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by moogwai
But we already confirmed the
next Trance Energy to come in February 2002. So you have to
wait, sorry. |
Yes!!! mooi man, daar zou ik toch al gaan, nu ga ik zeker weten!!!:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
| Mensen, ik hoop dat iedereen er net zoveel zin in heeft als ik, was het maar al zover :D:p:) |
|
|
| magrec |
Ik heb er geen ZIN in :D
heb namelijk die vrijdag daarop als het goed is een feestje in een onderzeeër...heb de 1e keer gemist en dat gaat mij niet een 2e keer gebeuren..grrrrrrrr |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|