|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Donna
k vind t wel grappig om te zien dat mensen die al langer op t forum vertoeven veel minder posts hebben dan anderen,en dus waarschijnlijk ook veel minder useless posts,en niet alleen posten om t posten,dus blijkt wel welke ppl er meer waarde voor t forum hebben:P |
hehe daar ben ik het helemaal mee eens
oeps, useless post :p
later
michiel |
|
|
| Optimus Trance |
ik zit hier geregistreerd vanaf maart zoals jullie kunnen zien, maar ik keek vavaf januari geregeld op dit forum:D, maar ik d8 : "waarom zou ik me nou registreren? Ik heb toch nie veel te melden"
Totdat ik op Trance Energy was geweest! Tering, MAuro THA MAN, ik moest t kwijt dat t tof was:D:D:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Eigenlijk was ik veel langer geregistreerd.. maarja boeien.. door zon nieuw forum toen ofzow was bijna alles weg.. nou ja boeien..
(wat ik me nog kan herinneren) |
| quote: | Originally posted by Jukx
sugarbean en theeyesofdarkness zijn echt nog niet zolang lid hoor, die zijn nog van de "nieuwe lichting" als ik het zo mag zeggen! :)
voordat zij kwamen (en heel veel anderen met hen) en het forum nog heeel klein en gemoedelijk was, had je mensen als Mindbender, trancaholic, DJ Furee, Mithrandir etc die het meest aanwezig waren op dit forum. Nu posten die mensen niet of nauwelijks meer... das wel jammer. |
JukX heeft gelijk... Henkie Henk zal wel dat "tussenforum" bedoelen... toen de hele boel hier gerestyled werd :). Dat "tussenforum" vond ik echt niks :.. super onhandige layout enzo.. heb ik geloof ik ook zelden gepost.
Ik herken wel enkele namen die je zegt... maar ik ben nog nooit echt "actief" geweest in de music discussion... Alleen de tracklist forum heb ik altijd bijgehouden.
Geloof het of niet, er is zelfs een tijd geweest dat ik na DJ Furee de meeste posts had van heel het TA-forum!! dat waren iets van 180 posts ofzo! kan je het je voorstellen!?!
Het forum is gewoon echt veel te groot geworden, daarom is het ook zo mooi dat wij ons eigen Holland-forum hebben... het is hier tenminste nog overzichtelijk en de Nederlandse taal is natuurlijk da bomb :D :D
|
Ja.. die tijd kan ik me ook nog herinneren.. 100 was echt superveel.
De music discussion is gewoon te druk.... als je twee dagen niet op internet bent geweest... staan er gewoon drie/vier pagina's met ongelezen threads.
Ik heb me een maand na Rudy aangemeld... 27 september, volgens mij is Rudy het oudste actieve nederlandse lid! Wat ik me kan herinneren is dat Moogwai en M5 ook al behoorlijk lang meedraaien.. :) Ohja, Michiel is ook al lang lid volgens mij
Je had lang geleden ook nog Gekhous en Doombringer (ook uit NL) geloof ik, maar waar die zijn gebleven???? |
Ja, ik ben hier ook al een tijdje... midden oktober geregistreerd :D.. Volgens mij posten Gekhous en Doombringer zelden hier in dit Holland-forum... Doombringer had in January al meer als 300 post dacht ik. (oh ja.. Positiva hebben we ook nog)
Ook Tango & Akira zijn al een tijdje lid...
Maar volgens mij is Rudy toch wel het langste lid van de actieve Nederlanders hier. |
|
|
| TranceFool |
| Ja, ik volgde het forum ook ergens in november of begin december. Toen hoorde ik Jose een nummer draaien wat ik heel graag wilde hebben, dus heb ik me maar aangemeld. Dat nummer bleek later Barthezz te zijn. Het begon pas echt leuk te worden toen het Holland forum ontstond. Die Doombringer zie je trouwens ook bijna nooit meer he, soms een enkel postje |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, ik volgde het forum ook ergens in november of begin december. Toen hoorde ik Jose een nummer draaien wat ik heel graag wilde hebben, dus heb ik me maar aangemeld. Dat nummer bleek later Barthezz te zijn. Het begon pas echt leuk te worden toen het Holland forum ontstond. Die Doombringer zie je trouwens ook bijna nooit meer he, soms een enkel postje |
Hehe, Barthezz - On The Move.. die heb ik toen ge-ID-ed :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|