|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb afgelopen jaar geprobeerd om mijn p te halen.
Vooralsnog dus niet gelukt.
Ja we hadden in P4 maar 4 vakken waar we tentamen in moesten doen. Ik had alleen bouwtechniek gehaald. Vandaar dat ik 3 hers had.
Maar ja vindt je het gek, want we hebben wel zo'n triest nivo van leraren bij ons op school. Of valt dat wel mee op civiel??? Bij ons op Bouwkunde is het echt bedroevend:( |
Bij ons is het nivo van de leraren matig, er zitten een paar bij die echt goed les kunnen geven, maar voor Houtconstructies hebben we een waardeloze vent. En dan te bedenken dat volgens een onderzoek van de Elsevier bij ons op de HTS Arnhem het beste les wordt gegeven (op de afdeling Civiel). Dan kan ik me wel voorstellen hoe t op andere scholen kan zijn...:whip:
De meeste leraren weten wel allemaal hoe t moet, maar ze kunnen het gewoon niet goed overbrengen.. Ik heb m'n P meteen in t eerste jaar gehaald, maar bij ons is het 2e jaar erg zwaar ivm allemaal vage en moeilijke opdrachten, maarr die hoop ik deze week bijna allemaal af te sluiten!! En dan zonder zorgen aan m'n stage beginnen. |
|
|
| magrec |
EUHW...vandaag weer naar school geweest voor boeken...oh my god..een boek voor html codes leren enzo....2 boeken geheel in het engels...bedrijfethiek..AAAAAAAAHHHHHHHHHH
gelukkig wel 4 dagen weekend maandag en vrijdag vrij :D |
|
|
| Dj Alpha |
Ik zal aan jullie denken als ik zometeen weer in de tuin ga liggen :D:D:D
IK HOEF LEKKER PAS 4 SEPTEMBER NAAR SCHOOL :stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Ik zal aan jullie denken als ik zometeen weer in de tuin ga liggen :D:D:D
IK HOEF LEKKER PAS 4 SEPTEMBER NAAR SCHOOL :stongue: |
IK PAS IN JANUARI :D |
|
|
| Partyhardy! |
| net terug van Ronald molendijk, was wel okay, gewoon de club-style, niet echt mijn styl :p maar toch, de sfeer was wel okay :) en toch lekker ,los gegaan :) heb al zin in Marco V donderdag :D ! Verder heel veel relaxte nieuwe partypeople ontmoet :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|