return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Aikaansa edellä olevat biisit?

skip
quote:
Originally posted by Nuutti
Ai toikin oli noin vanha.. Eipä ole Darey kauheasti muuttanut soundiaan vuosien varrella. Aina se sama nouseva ja laskeva "acid soundi" taustalla. :rolleyes: Mutta mahtava biisi tosiaan mutta vähän kyllästyttää aina toi sama. Dareyn uusimmat biisit oli muistaakseni aika kuraa.

mulle ainakin maistuu nocturnal delight erittäin kovasti! se on voice of an angel ep:llä, joten se lienee aika uusi! mielestäni se kyllä poikkeaa normaalista darey soundista hieman! itse en sitä dareyksi tunnistaisi ainakaan varmaan, jollen tietäisi. mutta se on sellasta kixuttelua kumminkin, joten en tiedä miten sulle iskee. ja dareyllä on tosiaan biisit (vanhat ainakin) aika samanlaisia, kyllä heti tunnistaa dareyksi, vaikka kyllä mulle niistä ainakin suurin osa toimii mainiosti!
Nuutti
quote:
Originally posted by skip
mulle ainakin maistuu nocturnal delight erittäin kovasti! se on voice of an angel ep:llä, joten se lienee aika uusi! mielestäni se kyllä poikkeaa normaalista darey soundista hieman! itse en sitä dareyksi tunnistaisi ainakaan varmaan, jollen tietäisi. mutta se on sellasta kixuttelua kumminkin, joten en tiedä miten sulle iskee. ja dareyllä on tosiaan biisit (vanhat ainakin) aika samanlaisia, kyllä heti tunnistaa dareyksi, vaikka kyllä mulle niistä ainakin suurin osa toimii mainiosti!

Kyllähän kiksuttelu tietysti aina toimii, jos se on hyvin tehty. Tota en ole vissiin kuullutkaan. Ja kyllä melkein kaikista dareyn vanhemmista mikseistä pidän vähän olen vaan nyt kyllästynyt.
BetaFactory
Dareyn soundista pidin aika paljon joskus 2000/2001, mutta kuten on tullut todettua, soundi toistuu ja toistuu samanlaisena melkein kaikissa Darey-biiseissä, eivätkä esim. melodiat ole sellaisia, että ne ikäänkuin nostaisivat biisiä. Dareyn soundi oli varmasti omaperäinen silloin "vanhoina aikoina", mutta nyttemmin se alkaa olla sellaista peruskiksumatskua minun mielestäni.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland