return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

Phat B
quote:
Originally posted by Chicane
Omdat er ook geen techno op TMF en MTV uitgezonden wordt ofcuz :p

wordt er wel progressive uitgezonden dan?

sb vindt ik zowiezo hélémaal niets (want: hardstyle)

sw is voor de verandering wel een geweldige line up! helemaal goed, ma idd, t feest is samen met Trance Energy hét commerciele feest van id&t (zelfs mn breezah-zus wil gaan, en dat zegt veel) dus ik weet niet of t publiek dit waardeert.

'Tzou mooi zijn als t feest totaal fout gaat omdat de dj's op t verkeerde feest staan voor t verkeerde publiek, leert id& t eindelijk eens dat ze deze djs op IC moeten en de djs van IC (johan gielen enzo) op sw, en leert t publiek ok eens wat echte muziek is. Alleen jammer voor de djs en de echte fans/liefhebbers.

ben benieuwd hoe de megamix wordt op sw, als t net als vorig jaar is met van die goeikope trenszooi, past goed tussen de club, prog. en kwalitrance. :rolleyes:

tis trouwens idd in id&t mag bevestigd...
Chicane
quote:
Originally posted by Phat B

..

(zelfs mn breezah-zus wil gaan, en dat zegt veel)

..

Foto? :D
Optimus
zusjes thread?:D
Frank-HH
Line Up White ist ing!!!:whip: :eek:
Valhalla
was wel te verwachten dat black steeds meer dark word, ga wel naar de zino als ik darkraver of woods wil horen, dana heb ik het sowieso niet zo echt op...

nooit meer een $en$sation voor mij

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland