return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! :D En Bastiaan ofcourse! :D Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!

Vergeet Bellie niet, er moet toch ook iemand zeiken op het eten dat ze daar verkopen..
Fkwebeman
SK, Benjamin Bates en Pvd op Sensation white..

lekker hoor, maar ik ga niet. Geen zin om tussen de ABN-Amro bedrijfsuitjes en mensen die vragen wanneer traffic gedraaid wordt te staan. (ik weet het, feest maak je zelf en met je groepje, maar er hing sowieso al een foute sfeer)

Ik had dus vorig jaar eigenlijk al min of meer besloten niet meer heen te gaan en ik geef dit jaar liever mijn zuurgespaarde geld uit aan DanceValley, Strike One en een nieuwe Lovefields.

(ben ik ook eindelijk eens van dat blad af.. :) )
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! :D En Bastiaan ofcourse! :D Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!

Josta is dan ng niet terug toch?:)
FunkySimon
sensation white is goeie muziek met een klote publiek dat stil staat
sensation black is klote muziek met een publiek dat uit ze dak gaat

waarom kunnen ze niet een combo hiervan maken, goeie muziek met mensen die uit hun dak gaan...;)

Sensation The Grey Edition
:rolleyes:

misschien een idee voor een woensdag avondje:D
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon
sensation white is goeie muziek met een klote publiek dat stil staat
sensation black is klote muziek met een publiek dat uit ze dak gaat

zo zou je sensation denk ik wel kunnen samenvatten jah!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland