return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Voor PvD en SK alleen ga ik niet tussen de kampers staan. En black is tijdens Loveparade

Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One :crazy:

Met andere woorden: Mayday, 'Festival in Arnhem' (naam vergeten), Awakenings Festival, Extrema (Dit jaar WEL een keer) en Dance Valley!

Mysteryland....i dont know. Alleen als ik geld over heb....
basd
quote:
Originally posted by New Wave
mwha, Awakenings Festival zal ik inderdaad 100% naartoe gaan (dus bram, maak je borst maar nat :p )

x2

Heb daar ook echt nu al weer zin in..
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
x2

Heb daar ook echt nu al weer zin in..

Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! :D En Bastiaan ofcourse! :D Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!

Hmm..ben eigenlijk wel erg offtopic bezig.
Dus even een ontopic kreet: Waarom doen ze geen TECHNO Sensation Black?? Zal wel niet scoren.....
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! :D En Bastiaan ofcourse! :D Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!

Hmm..ben eigenlijk wel erg offtopic bezig.
Dus even een ontopic kreet: Waarom doen ze geen TECHNO Sensation Black?? Zal wel niet scoren.....

hehehe viel mij ook al op helemaal geen techno meer.
Chicane
Omdat er ook geen techno op TMF en MTV uitgezonden wordt ofcuz :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland