|
|
| moogwai |
| Ik denk ook dat er erg veel Nederlanders naar de "Belgische "sensation" gaan. Het is toch de naam Sensation en het is ook nog eens veel dichterbij voor mensen uit Zuid-Nederland. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik denk ook dat er erg veel Nederlanders naar de "Belgische "sensation" gaan. Het is toch de naam Sensation en het is ook nog eens veel dichterbij voor mensen uit Zuid-Nederland. |
Met een aansprekende line-up en een niet al te belachelijke prijs zou ik 't zeker overwegen. Maar dat laatste zit er vast niet in bij ID&T. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Met een aansprekende line-up en een niet al te belachelijke prijs zou ik 't zeker overwegen. Maar dat laatste zit er vast niet in bij ID&T. |
Dat is wel een goed punt.. Over het algemeen zijn de feesten in Belgie wel wat goedkoper.. ILT was geloof ik 35, Groove City (toch ook 4 area's) was maar 15.. Als ID&T dan met kaartjes a 60 euro (of meer, het is weer een jaar later dus kunnen de prijzen makkelijk weer met een tientje omhoog :rolleyes: ) aankomt, dan moet ik nog maar eens zien hoe groot de belangstelling nu eigenlijk is. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bij de weg, is dit DE Gonzo van Clubcharts?
Zo ja, leuk dat je hier ook geregistreerd hebt.
Enjoy your stay, en ga je eens voorstellen in de voorstel-thread ;) |
Ja baas :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|