return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
hehe dus heb jij een andere constatering gedaan!

partyflocker houden over het algemeen van hardere stijlen..misschien klopt dat wel?

Duh! :)

PF is btw bedreigd met een hack die de site grote tijd lam zal/gaat leggen......... ben benieuwd :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by leidenflyers2
Even goede vrienden... jij mag toch ook voor je mening uitkomen? Ik ben van mening dat als je niet in het wit wilt komen, je beter ook niet naar zo'n feest moet gaan. Bij vele clubs kom je er ook niet in met gympen en spijkerbroek, terwijl nergens een dresscode vermeld staat.

Voor mij is Sensation zeker niet het feest der feesten. En ik voel me zeker ook geen mak schaap dat zich drie jaar achtereen laat slachten door ID&T. Maar ik heb wel veel plezier, hoe commercieel het soms ook is. Ik zou me alleen persoonlijk niet op m'n gemak voelen om niet in wit te verschijnen, dus valt het op als iemand ander het niet is.

Even goede vrienden hoor :tongue2

Zoals je merkt ben ik geen ID-T liefhebber en kwam daardoor wat vel uit de hoek. Als jij je plezier haalt uit dit soort feesten, is dat je goed recht. Ieder zijn ding, maar Sensation (op 2000 na dan)is zekers niet mijn ding.
FunkySimon
haha tering PVD draait gewoon A*S*Y*S - No More in' Rock 'n Roll

whahaha hoe vet! op white gewoon!

daar zullen al die silicon valley's wel van geschrokken zijn!:stongue:
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dikke bull dat je het daaraan kunt zien.
Op DefQont waren er 13.000 PF bezoekers.
Op Addiction 50.

Dus?

wat een vergelijking, een feest waar meer dan 25.000 man komen en een feest waar nog geen 500 man komen...

hij maakt in ieder geval nog een vergelijking tussen 2 feesten met gelijke bezoekersaantallen
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
wat een vergelijking, een feest waar meer dan 25.000 man komen en een feest waar nog geen 500 man komen...

hij maakt in ieder geval nog een vergelijking tussen 2 feesten met gelijke bezoekersaantallen

Daar ging het helemaal niet om, je hoeft toch niet naar het aantal bezoekers in totaal te kijken, het gaat om het PERCENTAGE PF'ers. Relatief, wel eens van gehoord? Plus we waren al een stuk verder in deze thread blikkie :D En als er 500 man komen op Addiction zou dat ERG vet zijn :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland