return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

Tim81
quote:
Originally posted by FunkySimon
als je op partyflock kijkt naar de feesten white en black en dan daarachter naar de aantalen PF bezoekers, staat er bij white 1400 en bij black 6500!

geeft wel de leeftijd aan denk ik!

White is voor ouwe lullen!!! (haha vooroordelen:p )

Zegt ook alweer genoeg over 'het soort' bezoekers die naar Sensation White gaan... Dit zijn toch de mensen die 1x per jaar een feest bezoeken en 'weleens' van Sensation hebben gehoord :toothless ! Zolang het binnen 2 1/2 uur is uitverkocht zal ID&T hier weinig aan veranderen...
leidenflyers2
quote:
Originally posted by MaGiK54
Maar ik vind het vette bull dat als je 60 euro voor Sensation betaald en dan nog geweigerd kan worden omdat je niet in het wit of zwart komt. Maar ja het zal wel weer aan mij liggen.

Even goede vrienden... jij mag toch ook voor je mening uitkomen? Ik ben van mening dat als je niet in het wit wilt komen, je beter ook niet naar zo'n feest moet gaan. Bij vele clubs kom je er ook niet in met gympen en spijkerbroek, terwijl nergens een dresscode vermeld staat.

quote:
Maar als 37.000 makke schaapjes gelukkig zijn om ID-T te volgen en om in het wit op te komen draven voor het feest der feesten, is dat gelukkig ieder zijn vrije keus, want we leven in een vrij land zoals ik al eerder zei.

Voor mij is Sensation zeker niet het feest der feesten. En ik voel me zeker ook geen mak schaap dat zich drie jaar achtereen laat slachten door ID&T. Maar ik heb wel veel plezier, hoe commercieel het soms ook is. Ik zou me alleen persoonlijk niet op m'n gemak voelen om niet in wit te verschijnen, dus valt het op als iemand ander het niet is.
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
als je op partyflock kijkt naar de feesten white en black en dan daarachter naar de aantalen PF bezoekers, staat er bij white 1400 en bij black 6500!

geeft wel de leeftijd aan denk ik!

White is voor ouwe lullen!!! (haha vooroordelen:p )

Dikke bull dat je het daaraan kunt zien.
Op DefQont waren er 13.000 PF bezoekers.
Op Addiction 50.

Dus?
jp
Het was gewoon een goed feest met lekkere muziek.
Er liepen overal heerlijke kippetjes rond die zichtbaar genoten.
De tijd vloog om en dan om 8 uur 's morgens in de stad overal in het wit geklede partygangers zien en elkaar gedag zeggen is stiekem erg leuk.

De gemiddelde leeftijd was relatief hoog, maar des te leuker als er weer een klassieker gedraaid werd. Feest van herkenning, eigenlijk was het een grote schoolreunie. Ik heb zelden meegemaakt dat je met zoveel wildvreemde mensen gewoon gezellig een praatje kunt maken over van alles. Senseo was Hollands gezellig :)
FunkySimon
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dikke bull dat je het daaraan kunt zien.
Op DefQont waren er 13.000 PF bezoekers.
Op Addiction 50.

Dus?

hehe dus heb jij een andere constatering gedaan!

partyflocker houden over het algemeen van hardere stijlen..misschien klopt dat wel?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland