|
|
| leidenflyers2 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
We leven gelukkig in een vrij land, waar je ZELF de keuze kan maken in wat voor kleding naar een feest gaat. Dus ik begrijp niet dat mensen met een eigen smaak/keuze gelijk stakkers zijn. Beetje trieste opmerking als je mij vraagt. |
Jammer, zo'n antwoord had ik wel verwacht: dat iedereen z'n eigen keuze kan maken. Mijn posting kwam denk ik te hard over. Of was het jou die ik onder andere heb gezien ;)
Maar mijn mening is dat er is toch wel iets van een dresscode is. Bij geen ander feest is het zo overduidelijk dat er wit gevraagd wordt. Andere feesten hebben dit niet. Of in mindere mate, zoals Innercity afgelopen jaar waar je in Brazilian mocht komen.
Je precies aan de dress-code houden? Het ene wit is het andere niet. Maar om nou in je spijkerbroek te komen? Er zijn andere opties te verzinnen, want ik heb zat half-korte witte broeken gezien of gebroken-wit, desnoods beige of zo.
Tip: na thuiskomst direct je broek in de was gooien, ietjes hoger dan aangegeven; de mijne is weer geheel schoon! Hoe langer je wacht, hoe hechter de troep aan je broek hecht (ooit gehoord van oma :D :) ).
En een blauw T-shirt (of wat voor donkere kleur het ook was)? Als je daar voor kiest, als 99% in wit rondloopt? Een kaal wit T-shirt is bij de Zeeman nog geen € 5,- (of zoiets). Tenzij diegenen echt hun laatste spaarcenten hebben gebruikt, dan mijn oprechte excuses. |
|
|
| FunkySimon |
| als iedereen zo gaat zitten zeuren over zijn witte broek, doe dan gewoon alleen een witte string aan zeg :rolleyes: :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by leidenflyers2
Jammer, zo'n antwoord had ik wel verwacht: dat iedereen z'n eigen keuze kan maken. Mijn posting kwam denk ik te hard over. Of was het jou die ik onder andere heb gezien ;)
|
Mij zie je niet meer op Sensation na de teleurstellende line-up van 2001. 2000 was de enige echte Sensation, waar het nog om de muziek draaide en niet om de lichtjes, kleding, show en een hoop gezeik er omheen. Maar deze discussie is in het verleden al vaak genoeg gevoerd dus ik ga hier niet dieper op in.
Maar ik vind het vette bull dat als je 60 euro voor Sensation betaald en dan nog geweigerd kan worden omdat je niet in het wit of zwart komt. Maar ja het zal wel weer aan mij liggen.
Maar als 37.000 makke schaapjes gelukkig zijn om ID-T te volgen en om in het wit op te komen draven voor het feest der feesten, is dat gelukkig ieder zijn vrije keus, want we leven in een vrij land zoals ik al eerder zei. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
als iedereen zo gaat zitten zeuren over zijn witte broek, doe dan gewoon alleen een witte string aan zeg :rolleyes: :p |
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil, maar een vel gele is kinkier :toothless |
|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by jp
Door de line-up wat minder toegankelijk te maken was er echt bijna niemand jonger dan 20 aanwezig, die zullen natuurlijk allemaal wel naar black gaan. |
als je op partyflock kijkt naar de feesten white en black en dan daarachter naar de aantalen PF bezoekers, staat er bij white 1400 en bij black 6500!
geeft wel de leeftijd aan denk ik!
White is voor ouwe lullen!!! (haha vooroordelen:p ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|