return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

Daveje
ik heb me ook gruwelijk lopen ergeren aan die klote intervieuws, dat mens bakte er nix van, stelde domme vragen en had een irritante stem. :whip:

to JP: :eyes: wat een fotos!!!!! en leuk report!
dj_spare
quote:
Originally posted by jp

Trouwens, er liepen genoeg mensen in andere kleuren (personeel, security, ehbo etc)

Ja inderdaad... ik zei nog tegen zo'n security gast "sensation black is volgende week"... kon ie niet waarderen :toothless
Smirnoff
quote:
Originally posted by dj_spare
Ja inderdaad... ik zei nog tegen zo'n security gast "sensation black is volgende week"... kon ie niet waarderen :toothless

Was toch niet zo'n grote neger van 2 bij 2 ?? :stongue:
robin
ja precies. wat kan mij het nou godverdomme schelen of bates huisdieren heb ofniet :whip:
Creamfields23
quote:
Originally posted by MaGiK54
We leven gelukkig in een vrij land, waar je ZELF de keuze kan maken in wat voor kleding naar een feest gaat. Dus ik begrijp niet dat mensen met een eigen smaak/keuze gelijk stakkers zijn. Beetje trieste opmerking als je mij vraagt.

LOL, vette opmerking. IK zou zeggen hoe ist gekke schaap.

Voor Jp: Vette foto's man best wel de moeite waard denk ik om alleen dat op die foto's mee te maken en dan heb ik het niet over de muziek gehad.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland