return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
We leven gelukkig in een vrij land, waar je ZELF de keuze kan maken in wat voor kleding naar een feest gaat. Dus ik begrijp niet dat mensen met een eigen smaak/keuze gelijk stakkers zijn. Beetje trieste opmerking als je mij vraagt.

Ook helemaal mee eens!

Just follow the hype :S
Smirnoff
quote:
Originally posted by MaGiK54
We leven gelukkig in een vrij land, waar je ZELF de keuze kan maken in wat voor kleding naar een feest gaat. Dus ik begrijp niet dat mensen met een eigen smaak/keuze gelijk stakkers zijn. Beetje trieste opmerking als je mij vraagt.

Dresscode

You are kindly requested to take part in the dresscode, if you choose not to dress according to the dresscode the organisation reserves the right to refuse entrance

Dit stond op de id-t site, dus......
jp
Je weet dat iedereen in het wit gaat omdat dat er mooi uitziet en het de eenheid onder de bezoekers versterkt. Als je een kaartje kunt betalen zal een witte outfit ook geen probleem zijn. Dus moet je niet in het zwart komen. Met een leuke tekst of afbeelding op je shirt val je overigens prima op.

Trouwens, er liepen genoeg mensen in andere kleuren (personeel, security, ehbo etc)
dj_spare
't was zeker een vet feestje. Toen ik eindelijk binnen was rond een uurtje of half 10, kwamen de eerste Griekse (of Spartaanse, in ieder geval van die strijdertjes met zo'n rooie hanekamhelm) strijders in groepjes voorbij zetten... de ArenA was omgetoverd in een Grieks stukje oudheid met zuilen en tempels, mooi gedaan! Om vijf voor 10 begon de opening, er kwam een kerel in een karretje voorbij met natuurlijk het ID&T Release logo erboven (die handskes)... Brian S begon lekker, voor een opener dan, maar na een tijdje werd het weer een beetje veel van hetzelfde (wat ik meestal met house heb).

Gelukkig nam BB het op tijd over, bij Locked Up ging het publiek eindelijk los, ook heerlijk om te zien hoe tig duizend kelen tegelijk Sanctuary bleeeeren :thepirate enorm vette remix trouwens, Benjamin knalde lekker door met Automanual en natuurlijk L.M.I.T.W.Y.C.Y.E. (om maar in Benjamin Bates termen te blijven). Toen was het de beurt aan Paul van Dyk. Hij nam het goed over van Benjamin, en zette de lijn naar trance/hardtrance voort. Op het einde begon het echter een beetje te vervelen.

Megamix was leuk, standaard effecten, en een live performance van die gap van BossANova (wat zong ie out-synched)!! Maargoed, wel aardig gedaan, een leuke verrassing in ieder geval.

Ik had naar de timetable gekeken en wist al dat het na de Megamix weer rustiger (qua tempo en muziek) zou worden... veel mensen (hype) wisten dat natuurlijk niet en het werd na een halfuurtje toch iets rustiger op de dansvloer... ik vond het echter helemaal te gek en heb anderhalf uur met een godse smile op mijn gezicht staan dansen. Muzikizum en Yeke Yeke waren echt super!!! De rest van de traxx van onze Sander ook!

Toen kwam het dieptepunt van de avond... Erick Morillo. Die man paste naar mijn smaak echt niet in de lineup. Met zijn lange breaks, oneindige loops (volgensmij heeft ie maar iets van 8 traxx gedraaid (in loopvorm, wat af en toe echt niet klonk) en wat acapella's eroverheen. Op het einde viel mijn mond echter open van verbazing, want hij draaide C:\Del *.mp3 (ook in loopvorm uiteraard, de track duurde 12 minuten oid)... dat is wat het publiek eigenlijk de hele avond had willen horen!!! De dip kwam dan ook in de set van Erick, op een gegeven moment had ik zin om te gaan zitten maar ervaring leert dat als je gaat zitten amper meer overeind komt. Maar ff wat te drinken gehaald (volgensmij was de Coca Cola op want ik had lauwe cola light in mijn bekertje) en weer de dansvloer opgezocht, die al wat gaten begon te vertonen.

Dan was het tijd voor Joost van Bellen, wat ik van hem moest verwachten wist ik neit echt maar het klonk in ieder geval goed. Het tempo lag weer een stuk lager als Morillo maar op een gegeven moment klom hij er weer bovenop, en hij kreeg de zo'n 20.000 overgebleven mensen toch weer aardig in beweging!! Met een live performance van uhm (een koe) van Pump Up The Jam ging iedereen ook weer aardig los. Het einde kwam al echter in zicht, en nadat Joost had afgesloten kwam nog een keer het theme-nummer (dat we pas 8 keer hadden gehoord ofzo). Nog een keertje 3 minuutjes uit m'n dak gegaan en toen op naar huis.

Pluspunten:
-korte wachtrijen entree
-veel vreetstandjes, geen lange wachtrijen
-concept (griekse goden, tempels, zuilen etc)
-benjaming bates
-sander kleinenberg!!!!!
-paul van dyk
-vlammetjes (zoef heet)
-niet te heet in de zaal

Minpunten:
-drinken was lauw en light :P
-klote arena cards (wel 7 eurie teruggekregen)
-'zeg heb jij nog wat in de handel' mensen
-erick morillo
-tesla coils die 1 minuut gebruikt werden en waar bliksempjes van hoogstens 1 meter uitkwamen
-plakkende schoenen
Tim81
Ik word helemaal gek van dat geouwehoer op "Ei Die en Tie" tijdens de sets van gisteravond :whip: :whip: 5 minuten durend interview met Erick Morillo tijdens Sander's set :mad: :whip: Daar zit ik echt niet op te wachten... Zijn er ook sets beschikbaar 'without that trash'??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland