return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

Origin X
Uh ik ben heel erg paul van dyk n00b, maar is het wat ik denk dat hij doet met die laptop? Hij doet niets live zo te zien met dat ding, maar typt alleen wat in elke keer.
Nadat hij wat getypt hebt elke nummer (van vinyl gewoon) kijkt er steeds een mannetje op het scherm en duikt weer naar achter.
Is het dat paul de naam van de track die hij na de aanstaande track wilt draaien intypt en dat dan vervolgens die andere gast de plaat op zoekt? Lijkt er wel op gheghe, vaag.

Btw wat is dat trouwens voor vage remix van collabs atm, naja?
Origin X
er is ook een 'overview' stream, met een vaste camera in het bovenste deel van de arena. hebbie geen last van interviews, maar wel maar één standpunt.
Djeebie
quote:
Originally posted by Origin X
Uh ik ben heel erg paul van dyk n00b, maar is het wat ik denk dat hij doet met die laptop? Hij doet niets live zo te zien met dat ding, maar typt alleen wat in elke keer.
Nadat hij wat getypt hebt elke nummer (van vinyl gewoon) kijkt er steeds een mannetje op het scherm en duikt weer naar achter.
Is het dat paul de naam van de track die hij na de aanstaande track wilt draaien intypt en dat dan vervolgens die andere gast de plaat op zoekt? Lijkt er wel op gheghe, vaag.

Btw wat is dat trouwens voor vage remix van collabs atm, naja?

Ooit gehoord van Final Scratch? Hij draait die nummers vanaf z'n laptop ;)

Die remix van collabs die jij bedoelt is Men In Beats - Keep Pushin' (http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=193175).
Origin X
Mmm moet ik even goed kijken hoor of hij dat daar gebruikt, wat doet die dude iig dan steeds?
Djeebie
quote:
Originally posted by Origin X
Mmm moet ik even goed kijken hoor of hij dat daar gebruikt, wat doet die dude iig dan steeds?

Die wil misschien weten wat het volgende nummer is.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland