return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen

Gewaagde line-up, geen dertien in een dozijn dj's zoals de laatste drie White edities. Maar ondanks dat ga ik niet, geld besteed ik liever aan Dance Valley.
Freezel
Ik ga niet. Gewaagde line-up zeker :)

Ik geef de voorkeur voor Awakenings Festival, waar we ook al plannen voor hadden. Ligt er ook weer aan of ik hertentamens heb voor mijn diploma.
dj_spare
Ik ga wel naar white denk ik... de Lineup ziet er wel gaaf uit, een keer niet de standaardnamen... benjamin is hartstikke flex en sander en paultje ook, van morillo en van bellen verwacht ik veel... brian s is kut tho :P
Jappio
die megamix is toch wel een oude bekende? :D

ik was nog wel van plan om ooit weer is naar een sensation te gaan, maar aangezien ik black niet trek en dit jaar een wedstrijd heb het hele eerste weekend van juli wordt dit m niet :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Freezel
Ik ga niet. Gewaagde line-up zeker :)

Ik geef de voorkeur voor Awakenings Festival, waar we ook al plannen voor hadden. Ligt er ook weer aan of ik hertentamens heb voor mijn diploma.

Jaaaaaaaaa Awakenings! :) Heb ik ook erg zin in al!

Btw, je kan wel zien in je signature waar je fan van bent ;) :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland