|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by basvh
zou me niks verbazen als de verkoop van njoy ook niet zo goed gaat!
als ik trouwens rond kijk in het dorp hier dan hebben de mensen die naar sensation wilde of gaan echt geen flauw benul wie er draaien. De meeste willen erheen omdat ze dat witte idee leuk vinden. |
NJoy is natuurlijk voor een veel breder publiek. Wel lomp hoor dat White nu al uitverkocht is. Komen ze volgend jaar met weer zo'n crap line-up :p |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zo!!! White al uitverkocht :eyes: , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation. |
Ik weet zeker dat de helft in de Arena op z'n bek gaat, alleen Paul van Dyk is toegankelijke muziek. De rest draaid grooves en club, laat het merendeel van de mensen daar helemaal niet van houden (Marnix vorig jaar), de Arena wordt voor tijd al leeg gedraaid. :D |
|
|
| New Wave |
| Das heel mooi :) Dan gaan alle trancetrutjes naar Sensation..alle zwabbers/hardstylekneuzen naar Hardcore 4 Life en dan blijven alleen nog de gezellige mensen over die naar Awakenings Festival gaan. Beter ken niet :p ;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Raymond
Ik weet zeker dat de helft in de Arena op z'n bek gaat, alleen Paul van Dyk is toegankelijke muziek. De rest draaid grooves en club, laat het merendeel van de mensen daar helemaal niet van houden (Marnix vorig jaar), de Arena wordt voor tijd al leeg gedraaid. :D |
Hoorde vorig jaar ook al van enkele mensen dat de megamix het hoogtepunt was... zal dit jaar niet anders zijn. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Hoorde vorig jaar ook al van enkele mensen dat de megamix het hoogtepunt was... zal dit jaar niet anders zijn. |
Hahaha LoL, dat hoorde ik ook ja!
Wat ik ook hoorde, is dat sigarenboeren met een Ticketbox apparaat gewoon vanaf het tijdstip dat verkocht mocht worden zelf 100 x op de knop hebben gedrukt en zo kaarten hebben 'gekocht'. Oftewel, die dingen worden allemaal met dikke winst verkocht.
Echt 1000% zeker dat er nog 15.000 kaarten verkocht moeten gaan worden, maar wel 'verkocht' zijn vanuit ID&T. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|