return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Lineup Sensation White & Sensation Black

Cosmic
quote:
Originally posted by MaGiK54
Dat Sensation White uitverkocht is gewoon door de hype die rond White hangt. Tis zeker niet het beste feest in Nederland, maar tis wel het bekendste feest in Nederland inmiddels bij de main-stream, dus mensen moeten gewoon naar Sensation als ze één keer per jaar naar een feest gaan. Zeg maar om het een keer te hebben meegemaakt zo'n party.

Dit is zeker waar, een vriendin van me roept al een maan dat ze naar Sensation wil, maar als ik vraag wie er draaien of ik noem ze op en dan is het zo van::conf:

En nu is het al uitverkocht en ik verwacht niet dat ze zo snel al een kaartje heeft gekocht...
jp
Iets zegt me dat de Loveparade er ook iets mee te maken heeft. Sinds dat bekend is dat ie 'niet doorgaat' zullen veel mensen de keuze Berlijn of Sensation niet meer hoeven maken.

In de rij voor de Free Record Shop werd trouwens Black behoorlijk afgekraakt. Het viel trouwens op wat een variatie aan mensen stond te wachten: body builders, huismoeders, gabbers, studenten...

Volgens mij waren er ook wat uit Tilburg en Enschede kaartjes komen scoren.
moogwai
Zo!!! White al uitverkocht :eyes: , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation.
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai
Zo!!! White al uitverkocht :eyes: , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation.

hehe idd.....zelfs ik kan zo misschien nog wel de arena voldraaien :toothless: :toothless:
edit: respect voor die dj´s natuurlijk, vind het best een goede line-up, denk alleen dat 80% van de bezoekers meer dan de helft niet kent :)

Leuk voor ID&T, want volgens mij gaan ze met Pleasuredome toch hun eerste grote flop tegemoet.
basvh
quote:
Originally posted by TranceFool
hehe idd.....zelfs ik kan zo misschien nog wel de arena voldraaien :toothless: :toothless:
edit: respect voor die dj´s natuurlijk, vind het best een goede line-up, denk alleen dat 80% van de bezoekers meer dan de helft niet kent :)

Leuk voor ID&T, want volgens mij gaan ze met Pleasuredome toch hun eerste grote flop tegemoet.

zou me niks verbazen als de verkoop van njoy ook niet zo goed gaat!

als ik trouwens rond kijk in het dorp hier dan hebben de mensen die naar sensation wilde of gaan echt geen flauw benul wie er draaien. De meeste willen erheen omdat ze dat witte idee leuk vinden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland