|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Woooooot ik heb 3 specital treatment kaartjes voor white :D
Trouwens, je kreeg er twee N-Joy promo tickets bij voor op de zondag. Jammer dat ik geen kleine neefjes heb ;) |
Daar was toch maar één verkooppunt voor. Wasset nog druk daaro ? |
|
|
| jp |
Ik schat 300 man om 7:30hr. Uiteindelijk zullen zo'n 750 man buiten hebben gestaan White liep als een trein, black niet.
Iemand heeft voor me in de rij gestaan, om 9:00hr eindelijk de kaartjes te pakken. Mensen kwamen met zulke smiles naar buiten het leek wel of ze de lotto gewonnen hadden.
Jammer voor de buitenlandse TA's idd :(
Nu moeten ze wel naar Dance Valley ;) |
|
|
| eieregooie |
Ik las dit, keek nog eens naar de line-ups, en ik snapte niet dat White al was uitverkocht en Black niet loopt...
Dus ik vroeg het ff aan me gabbervriendje :D
| quote: | | nah het probleem met black is...dat er veel meer andere feesten zijn die minder duur zijn en met beter dj's |
Op zich een redelijke verklaring... |
|
|
| jp |
| quote: | Interessant detail is dat er voor de gewone mensen geen VIP tickets meer te koop waren, deze waren allemaal al geclaimed door de aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA.
|
:rolleyes: dit heeft niks meer met 'dance' te maken |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik las dit, keek nog eens naar de line-ups, en ik snapte niet dat White al was uitverkocht en Black niet loopt...
|
Dat Sensation White uitverkocht is gewoon door de hype die rond White hangt. Tis zeker niet het beste feest in Nederland, maar tis wel het bekendste feest in Nederland inmiddels bij de main-stream, dus mensen moeten gewoon naar Sensation als ze één keer per jaar naar een feest gaan. Zeg maar om het een keer te hebben meegemaakt zo'n party. En daarbij komt nog dat naar aller waarschijnlijkheid een heeeeeeeel groot deel is opgekocht door een hoop zwarthandelaren. Vind eigenlijk dat je bij dit soort feesten, maximaal twee a vier kaarten per klant mag kopen. Dit geeft iedereen gelijke kansen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|