return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
DJ Yves de Ruyter

Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5

tja ik ben nu eenmaal een hele verlegen jongen...;)

Hey als ik jou ooit nog een x tegenkom dan gaat ik je backuppe met playe :) Zoals vorige keer in de *light kon dat bijna niet.. ware ongeveer 3 a 4 neukba eeh leuke meisjes.. die 2 op het linker boxje.. waar niemand naar keek :)

Met me neef ook in Spanje.. hey die 2 daar aan de bar dan.. ah zijn wel heel mooi ja.. nou kommop dan.. ga ik met je mee.. nou weetnie.. jongen strax heb je weer niet gescoord en dan zit je weer in je remie.. kom nou faggie.. *weg 2 meisjes* Dat zeg ik toch lul meteen eropaf.. komen ze later terug *thank you god*.. wij met ze praten.. 1-0 :) Dat d8 ik! Hij bleef wel lang weg trouwens :) En in Spanje was het moeilijk om te scoren hoor man man.. al die kutspanjaarden :) T blijft een opgave hoor waar je ook bent maar met backup is het altijd beter.. anders gaan ze met elkaar giechelen en sta jij der bij voor jan lul enzow

ik gaat me pizza eten :)
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Hey als ik jou ooit nog een x tegenkom dan gaat ik je backuppe met playe :) Zoals vorige keer in de *light kon dat bijna niet.. ware ongeveer 3 a 4 neukba eeh leuke meisjes.. die 2 op het linker boxje.. waar niemand naar keek :)

Met me neef ook in Spanje.. hey die 2 daar aan de bar dan.. ah zijn wel heel mooi ja.. nou kommop dan.. ga ik met je mee.. nou weetnie.. jongen strax heb je weer niet gescoord en dan zit je weer in je remie.. kom nou faggie.. *weg 2 meisjes* Dat zeg ik toch lul meteen eropaf.. komen ze later terug *thank you god*.. wij met ze praten.. 1-0 :) Dat d8 ik! Hij bleef wel lang weg trouwens :) En in Spanje was het moeilijk om te scoren hoor man man.. al die kutspanjaarden :) T blijft een opgave hoor waar je ook bent maar met backup is het altijd beter.. anders gaan ze met elkaar giechelen en sta jij der bij voor jan lul enzow

ik gaat me pizza eten :)

haha ja die hebben jason en ik ook gezien!! lol!

die linkse zat maar aan haar riem te frunniken!!
Henkie_henk
whaha.. ja joh?? misschien had ze een stijve..?

Ik heb alleen die neukbewingen van ze gezien.. met hun heupjes hoppa.. wat een sletten zeg.. ware der nog 2.. zon blonde met zon rokje.. die d8 ook dat iedereen haar wilde fuk haar..

was ook nog zon meisje die ging iedereen nadansen.. wtf.. Toen ze ook bart na ging doen was t echt fuk haar.. "hey kan je vanuit jezelf ook nog dansen of kan je alleen maar lelijk doen?".. Ofterwijl bek houwe doos.. Iedereen mag danse zoals ie wil (toch rudy ;-)

MzzzL

Dit was een vriendelijke post :) Ik had danook een leuke avond :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland