return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
DJ Yves de Ruyter

M5
Tja wat moet ik ervan zegge....KUT!! bijna alleen maar van die trancy plaatjes draaide hij....het was echt afschuwelijk, je kon er niet lekker op dansen ofzo....bah!

de enige platen die ik eruit kon halen waren:

Airwave - Save me
Tiesto - Flight 643

en als allerlaatste legde hij een FETTE remix van Joyenergizer op de draaitafels..dat was wel stampen...:)

Owja...Jason ook nog gezien , maar die vond het ook 10keer niets...

maarja..volgende keer beter....
Akira
KUT KUT KUT wat een dikke nicht was die yves de ruyther zeg die stomme vieze sukkel.hij kwam pas om een uur of 1.30 aanzetten terwijl die eigenlijk om 0.00 moest draaien stomme sukkel.
Ja hendrik die 2 platen haalde ik dus er ook tussen uit
airwave en flight 643 maar hij draaide echt super beroerd...Ja het enige leuke was dat die 2 meisjes zo leuk op het podium dansten anders was het helemaal poep geweest...hehehe Nu had je nog om wat te kijken.:rolleyes:
En het lijkt wel of moreno weer lekker terug is op zijn oude niveua in 1 woord KUT zoals ik van hem gewend ben..Gisteren was het weer een mengelmoes van trance platen en het harde werk...ik denk dat die jongen duidelijk moet weten wat opbouwen is.GADVERDAMME hij was gisteren weer es zo beroerd slecht zeg.:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Ja inderdaad volgende keer hopelijk beter zeg.... :stongue:
M5
je had moreno omstreeks 2230 eens moeten horen toen ik het binnenkwam ...FETTE TECHNO!!! maare stond niemand op de dansvloer :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
je had moreno omstreeks 2230 eens moeten horen toen ik het binnenkwam ...FETTE TECHNO!!! maare stond niemand op de dansvloer :)

Schijterd..:):rolleyes: jammer dat ik er nu nooit meer kom (aangezien ik me spijkerjasje in moest leveren) anders zouk wel in me remie op die vloer gaan staan hoor.. boeit me nix..
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Schijterd..:):rolleyes: jammer dat ik er nu nooit meer kom (aangezien ik me spijkerjasje in moest leveren) anders zouk wel in me remie op die vloer gaan staan hoor.. boeit me nix..

tja ik ben nu eenmaal een hele verlegen jongen...;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland