return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
DJ Yves de Ruyter

Henkie_henk
Goed is dat!!! ik wil ook rlxt uit kunne gaan :)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Gloomy
cherrymoon stijl

was da?:D:D:D
Henkie_henk
LoLLLL hey dj moreno is er ook gewoon :) :) moreno en yves stond er :D
Gloomy
quote:
Originally posted by Optimus Trance

was da?:D:D:D

Ok, typisch Belgisch product dus dat blijkbaar niet in het buitenland gekend is :). Cherrymoon is dus een goed gekende discotheek hier in vlaanderen, die ook zijn eigen label heeft en zo. Gaat trouwens al een heel tijdje mee die discotheek. Heeft ook een eigen website: www.cherrymoon.be De stijl is vooral hardtrance, house, groove, en een tijdje geleden was er zelfs een hardcore CD (toen de gabber periode nog 'in' was). Naar mijn mening zijn er toch een aantal goeie tracks op het cherrymoon label gereleased, zoals 'the house of house', 'conflictation'...Ligt ook niet zover van Nederland (Sint-Niklaas). En ja, Yves Deruyter is er resident, daarom ook deels het succes eigenlijk van de discotheek.
Henkie_henk
LoLLLLLL wat een kutavond lol...

Moreno draaide aardig kut..

Die gozer in de clubzaal ook.. met ze FOKKING TIEVUS THE MOON! Niemand begreep me toen ik midden op die dansvloer stond.. en daarna vloekte en wegliep lol.. iedereen happy doordansen *ow nieuw nummer zeker*.. nerds.. Die gozert deej wel mooi tiesto track van linker box naar rechterbox da was wel cool :D

Die fagget yves heb ik ook amper gezien die kwam volgens mij om 10 voor 3.. die mogt net het licht aanzetten ofzow..

Maandag of Dinsdag maar lekker naar Amsterdam....

Ow ja moest ik nog me spijkerjackje inlevere ook WTF! Maar! de meisjes mochten ze wel aanhouden.. nou ik ga die neukstarlight dus zeker wel bellen he.. was dat voor onzin.. ik ga ze gewoon aanklagen! Gelijkwaardige behandeling! Discriminatie!

bah bah bah.. ah het was vast nog beter dan de Dieka lol.. wil nu ook wel x naar index en de zak.. yeee

mzzl peepZz

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland