|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
Hmm....jammer...das eigenlijk niet wat ik wilde horen, maar ach ik vermaak me evengoed wel hoor !! :cool:
ikke ben in ieder geval wel van de partij! |
Geen mauro voor je lees ik net lol..
Ow ik hoor nu weer "dieka"... tievusstuk rijden..
ah fuk dat.. ze wagt maar lekker.. ik ga denk toch maar naar yves..
Hey m5.. hoe gaat u gekleed?? herken ik je misschien nog wel.. ow la maar je herkent mij wel aan.. kraagje omhoog spijkerjasje lolllll :D Waarom wil die lieffie nou nie mee... grrr |
|
|
| moogwai |
Ja.. is idd een Trance DJ.. volgens mij is Yves de nr. 1 DJ van Belgie
Hij zal wel veel Bonzai spul draaien (spul van M.I.K.E., L-Vee en van hemzelf)
Volgens mij was hij ook diegene die The Moon - Blow The Speakers als een van de eerste draaiden in Nederland op T.E.
Dit draaide hij trouwens op T.E.:
Yves Deruyter Live At Trance Energy 30-9-2000 75:09
1. Push - Universal Nation
2. Allure - No More Tears
3. Airwave - Innerspace
4. Marco V - Tolerance
5. Darude - Sandstorm
6. The Moon - Blow The Speakers (The Mighty Ghost Remix)
7. Yves DeRuyter - Back To Earth (Rave Mix)
8. Aquaplex - World Of Innocence
9. Junk Project - Control
10. Zombie Nation - Kernkraft 400
11. Bodyshock - Attack Of The Body Snatchers
12. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix) |
|
|
| M5 |
als ie het in ze hoofd haalt om die THE MOON te draaien dan krijgt ie van mij daar ter plekke een
;) |
|
|
| Henkie_henk |
haha ja dan gaan we zingen "what do we say to the dj?" " you vuil"
Misschien gaat ie wel the moon - sushi draaie haha tof man!
Sta jij met je middelvinger..komt die gozer zonder nek eraan.. haha... jij "FOK JOE" schreeuwen haha.. Moet ik je weer helpen (door ff met me vinger te wijzen) |
|
|
| Gloomy |
Als Yves Deruyter trance draait, dan zullen het eerder de commerciëlere dingen zijn. Zou mij niets verbazen als hij such is a life draait of zoiets, ook zeker Strange World (mja, MIKE van push en hijzelf zijn dan ook beste maatjes). Uiteindelijk is de fav stijl van Yves nog altijd de cherrymoon stijl. Is dan ook al enkele jaren resident daar in die discotheek. Heeft trouwens een hele goeie track gemaakt voor het bijhorende cherrymoon label (the house of house). Dus de eerder house stijl. Op de vorige I Love Techno was hij ver van super, om niet te zeggen dat zijn set eigenlijk niet veel betekende naast sets zoals die van Dave Clarke.
Maar wie weet, heeft hij plots een hele goeie dag en draait hij de echte super trance tracks aaneen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|