return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Heb Jullie Hulp Nodig !

Optimus Trance
voted 4 you:D:D:D
Nastra Azzurro
voted
raoel
Ja me to

En ze staan nu wel op kop.
Eigenlijk best wel lullig voor die andere. Want zo krijgen DJ Haze & Abyss wel vet veel stemmen van ons.
Haze
quote:
Originally posted by raoel
....

Eigenlijk best wel lullig voor die andere. Want zo krijgen DJ Haze & Abyss wel vet veel stemmen van ons.

De stemmen zijn gebaseerd op de mening van degene die stemt, als hij/zij de mixen niet goed vindt dan stemt hij/zij toch niet ?
Dit is niet "lullig voor die andere" want we spelen niet vals ofzo, op deze manier willen we onze mixen aan zoveel mogelijk mensen laten horen, iedere mening is belangrijk voor ons. Dit koppelen we aan het stemmen op de Q-dance site. Op deze manier krijgen we toch een beeld van de mening van het publiek : dat zijn jullie ook.

Eigenlijk zouden de andere deelnemers ook hun sets op het net moeten zetten..maar ik heb van hun nog niets gevonden...

Hoe dan ook, mocht je de sets goed vinden en gun je ons een kans om voor groter publiek te staan, breng je stem dan uit op de Q-dance site.
TranceFool
Ik heb gevote, staat nu voor. Maar is natuurlijk wel een beetje oneerlijk he, reclame maken :p:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland