return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
logo? t-paita?

diskus
No pistäkä jotain ideoita niin saadan nekin mietittyä.. ei se auta jos vaan sanotaan että "näyttää huonolta"...
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by diskus
No pistäkä jotain ideoita niin saadan nekin mietittyä.. ei se auta jos vaan sanotaan että "näyttää huonolta"...

No minä en ole mikään graafikko joten en osaa pahemmin siinä suhteessa auttaa, mutta mielestäni logon pitäisi olla yksinkertainen ja selkeä... eli siis ns. "less is more"-periaatteella tehty.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
No minä en ole mikään graafikko joten en osaa pahemmin siinä suhteessa auttaa, mutta mielestäni logon pitäisi olla yksinkertainen ja selkeä... eli siis ns. "less is more"-periaatteella tehty.

Kyllä mä nyt kun oon katellu tota logoa, oon samaa mieltä Mysteryn kanssa. Selkeä ja yksinkertainen on tässä asiassa kaunista.

Mmm.. tulipa mieleen... Friendly vs. LFO - Low Frequency Bootilator (Less Is More Mix)/(Feeling A Little More-ish Mix)
>> oikea nimi vanhan klassikon uudelle remiksille/-seille, joka pyörii väärin nimettynä whitelabelina nimellä Plump DJs vs. LFO - Low Frequency Bootilator vaikka pullukoilla DJ:illa ei ole mitään tekemistä kappaleen kanssa, paitsi se että ovat soittaneet biisiä seteissään.
digitalbeat666
quote:
Originally posted by Mr.Mystery

sun mielipiteiden perusteella tuo ensimmäinen versio logosta olis sitten varmasti toimivin? Tosihan se on että yksinkertainen logo erottuu, kiitti rakentavasta palautteesta Mr. Mystery. :)

Kyllä tuo viistotettu ja 3d-logo vois eholla kans, kun jotkut niistä pitävät myös. Tosin tuota 3d-logon tekstiä pitää vielä ottaa esille reunaviivoilla, just tällä viikolla ei kerkiä, kun opinnäytetyö pitää kiireessa niin visusti. Logoja pitää mun mielestä moneen makuun, mun kolmesta erilaisesta löytynee ainaki jokaiselle mieluinen. Tuo lentävä vinyyli on kans kyllä omalla tavalla ihan metka painatettavaksi kesä t-paitaan.
BetaFactory
Mielestäni myös tuo 3d-logo toimii ihan hyvin. Teksti saisi erottua vähän paremmin, miltä näyttäisi jos kaikki reunat olisivat näkyviä, mustilla viivoilla esim.?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland