return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Review Markus Schulz - Coldharbour Sessions

Divine9
Het eerste stuk vind ik goed geschreven, uitgezonderd van een paar fouten. Helaas gaat het niveau erg omlaag wanneer je beide cds aan het beschrijven bent. Herhalingen, zinnen die niet lekker lopen en vreemde constructies. Zoals: 'cd 1' & 'cd twee'. Waarom verschillend?

Je conclusie staat vol met herhalingen en zinnen die niet erg lekker lopen. Ik zou hem bijvoorbeeld zo schrijven:

Conclusie:
Een lekkere cd! Een must-buy wanneer je van progressieve-trance houdt of hoe je het ook wilt noemen. Zelfs als trance niet echt je ding is, zoals ondergetekende, is hij zeer de moeite waard. Een fantastische tracklist, nieuwe exclusieve remixen en lange versies van goede producties. Tweeëntwintig meesterwerkjes die Markus met veel liefde heeft omgezet tot een twee uur durend feestje.
Overigens, voor degene die Markus Schulz aan het werk wil zien: 29 april zal hij draaien samen met Armin van Buuren, Perry O’Neill, MIKE, Judge Jules en Eddie Halliwell tijdens de Armada Night in de XL te Amsterdam. Je kan ook altijd luisteren naar zijn ‘Global DJ Broadcast’ op www.tranceairwaves.com of hem zelfs mailen via markus@globaldjbroadcast.com

Ik heb jammer genoeg niet echt veel tijd om naar de rest te kijken, maar ik vond deze wel grappig.

quote:

waarna het rustige ‘Numb’ van Christian Rush (de eerste die Markus belde toen hij deze cd mocht fabriceren

Wie belt nu wie? :) Niet echt duidelijk.

Markus: De eerste die door Markus gebeld werd...
Christian: Die eerste die bij Markus aan de telefoon hing....

ofzo...
basd
Of anders ga je effe mierenneuken to the max.

Schrijf zelf eens wat ofzo.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Divine9
Het eerste stuk vind ik goed geschreven, uitgezonderd van een paar fouten. Helaas gaat het niveau erg omlaag wanneer je beide cds aan het beschrijven bent. Herhalingen, zinnen die niet lekker lopen en vreemde constructies. Zoals: 'cd 1' & 'cd twee'. Waarom verschillend?

Heb je wel gelijk in, maar dat is gewoon ontzettend lastig.
En consistentie is er inderdaad niet, had beter gemoeten. Twijfelde tussen voluit schrijven en nummers doen.

quote:

Je conclusie staat vol met herhalingen en zinnen die niet erg lekker lopen. Ik zou hem bijvoorbeeld zo schrijven:

Conclusie:
Een lekkere cd! Een must-buy wanneer je van progressieve-trance houdt of hoe je het ook wilt noemen. Zelfs als trance niet echt je ding is, zoals ondergetekende, is hij zeer de moeite waard. Een fantastische tracklist, nieuwe exclusieve remixen en lange versies van goede producties. Tweeëntwintig meesterwerkjes die Markus met veel liefde heeft omgezet tot een twee uur durend feestje.
Overigens, voor degene die Markus Schulz aan het werk wil zien: 29 april zal hij draaien samen met Armin van Buuren, Perry O’Neill, MIKE, Judge Jules en Eddie Halliwell tijdens de Armada Night in de XL te Amsterdam. Je kan ook altijd luisteren naar zijn ‘Global DJ Broadcast’ op www.tranceairwaves.com of hem zelfs mailen via markus@globaldjbroadcast.com

Vind ik niet, maar dat is persoonlijk. Jou 'conclusie' is echt niet veel anders dan die van mij.

quote:

Ik heb jammer genoeg niet echt veel tijd om naar de rest te kijken, maar ik vond deze wel grappig.

Wie belt nu wie? :) Niet echt duidelijk.

Markus: De eerste die door Markus gebeld werd...
Christian: Die eerste die bij Markus aan de telefoon hing....

ofzo...

Daar heb je gelijk in....... foutje!

Bedankt voor de opmerkingen. Maar zoals Basd zegt, schrijf er zelf maar eens een :) Het is ontzettend lastig om (vooral als je niet van Trance houdt) een recensie moet schrijven.

quote:
Originally posted by moogwai
Ik snap alleen niet echt wat je hier precies mee wilt zeggen? Aangezien je zelf ook zegt "het origineel is totaal niet te herkennen". Eigenlijk is het gewoon een totaal andere nummer, dus de andere mixen mogen dan wel "overplayed" zijn, voor deze "remix" geldt dit zeker niet!

Mjah had me daar wat beter uit moeten drukken. Hij lijkt gewoon totaal niet op het origineel, dat vind ik ten eerste een minpunt. Ten tweede is het gewoon een matige track!
Divine9
O jee, iemand is op zijn teentjes getrapt! Ik las: "Als er fouten / aanvullingen inzitten, geef het even door aub!" Mijn gedachte, ik geef mijn mening even.

quote:

Schrijf zelf eens wat ofzo.

Wees niet bang, ik schrijf genoeg.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland