return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Extrema Beautiful 27-03-2004

Disney
Date: Zaterdag 27 maart 2004
Time: 21:00-06:00
Tickets: 35 euro

Line up:

Past:
Robin "Jaydee" Albers
Marcello
Koeni
Robob
John Doe

Present:
Funk D'Void
Remy
Miss Monica
Marnix
Rho
Rene Amesz

Future:
David Guetta
Marcella
Ryan Dent
Cleon Macnack
Roog
Lex Empress

More info <--

Gaat hier nog iemand naar toe?

Vooral de Future zaal lijkt me erg lekker!
SnuggLe
Ik zou er HEEL graag naartoe willen, maar Arise is dezelfde avond. Ik moet nog echt een keer naar een Extrema feest, dat neem ik mezelf al een tijdje voor, maar het komt er steeds niet van.

Next time...next time.
raoel
Niet mijn muziek denk ik zo, zal er dus ook niet te vinden zijn.

Ben vooral benieuwd of dat de locatie geschikt is als party locatie*.
Ik weet niet hoeveel kaarten er in totaal zijn, maar als er veel met de auto komen zal het lekker druk worden daar bij veldhoven. Verder zijn het volgens mij wel mooie hallen, niet te groot, niet te klein.

* Als dat nu blijkt dan hoop ik dat hier nog vaker feesten (in stijlen die ik interessant vin) worden gehouden. Koningshof is lekker dichtbij voor mij, kan ik zo of de fiets heen :).
basvh
quote:
Originally posted by raoel
Niet mijn muziek denk ik zo, zal er dus ook niet te vinden zijn.

Ben vooral benieuwd of dat de locatie geschikt is als party locatie*.
Ik weet niet hoeveel kaarten er in totaal zijn, maar als er veel met de auto komen zal het lekker druk worden daar bij veldhoven. Verder zijn het volgens mij wel mooie hallen, niet te groot, niet te klein.

* Als dat nu blijkt dan hoop ik dat hier nog vaker feesten (in stijlen die ik interessant vin) worden gehouden. Koningshof is lekker dichtbij voor mij, kan ik zo of de fiets heen :).

volgens mij hebben ze wel vaker feesten daar gegeven hoor. Toen extrema nog wat kleiner was gaven ze ook feesten op een kasteel ofzo. weet niet of dat de koningshoeven zijn
Disney
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zou er HEEL graag naartoe willen, maar Arise is dezelfde avond. Ik moet nog echt een keer naar een Extrema feest, dat neem ik mezelf al een tijdje voor, maar het komt er steeds niet van.

Next time...next time.

Jammer SnuggLe...

Heb me tot nu altijd perfect vermaakt op Extrema feestjes.

En als ze t Beursgebouw mooi kunnen maken zal t daar in Veldhoven ook wel goed komen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland